Tuesday, December 10, 2019

author photo
LOHAS Eyewear Menawarkan Hadiah Percuma Bernilai RM298 | Assalamualaikum... Baru-baru ini Cik Ash ada terbaca satu laman sesawang mengenai sebuah kedai cermin mata yang akan membuat pembukaan di Selangor,Malaysia. Kedai cermin mata itu bernama LOHAS Eyewear. Bagi Cik Ash ini adalah pertama kali tahu mengenai kedai cermin mata ni. Lohas juga adalah jenama berasal daripada Taiwan, LOHAS adalah Lifesytle Of Health And Sustanability.



Apa Itu LOHAS Eyewear

Lohas Eyewear ditubuhkan pada tahun 2014. Pengasasnya adalah Louis Huang. Ia adalah jenama rangkaian mata wang domestic yang terkenall. Manakala pulak ibu pejabatnya terletak di Kaohsiung, Taiwan. Terdapat di kedai-kedai di seluruh Asia. 

Selain itu, mereka menyediakan perkhidmatan pemasangan kacamata, turut juga memperkenalkan elemen-elemen seperti perlindungan kesihatan, alam sekitar. Setiap isu reka bentuk pembungkusan kacamata telah menyebabkan kejutan besar dipasaran dan menyebabkan pesaiang untuk meniru. 

Mereka juga ada membuat kebajikan sosial secara eksklusif berkerjasama dengan Yayasan Cinta Blind, untuk memberi peluang kepada orang yang ada masalah penglihatan yang rendah ni dapat menikmati diskaun gelas-gelas yang percuma, dan juga untuk orang awan dapat menderma dan mensponsori semasa penggunaan. Acara yang mereka anjurkan ini dapat diterima dengan baik sejak dilancarkan dan mendapat pujian umum. 


Apa Manfaat Yang Terdapat Di LOHAS Eyewear

1. Mempunyai persekitaran kerja yang sangat selesa. 

2. Harga pembelian dengan kakitangan yang terbaik. 

3. Terdapat makanan ringan percuma dan makanan biasa turut disediakan. 

4. Pelan pengisian latihan di tempat kerja. 

5. Percutian dan kehadiran yang fleksibel.

6. Jauh lebih baik daripada sistem gaji industri.


Apa yang Menarik Di LOHAS Eyewear

1. Lohas mempunyai bingkai tidak terhad kepada orang dengan gaya. Harga untuk satu bingkai adalah RM298 dan mempunyai setiap fungsi kanta yang telus sepenuhnya. 

2. Lohas menyediakan sehingga 2500 bingkai dan pelbagai koleksi bahan dan gaya popular yang biasa terdapat di pasaran sekarang.Untuk memberikan pelanggan membuat pilihan yang paling sesuai. 

3. Lohas turut menyediakan tontonan muzik secara langsung di setiap kedai dengan suasana dengan menwujudkan elemen hijau yang puas mengambarkan pesta visual semulajadi dan warna berkayu untuk membawa pelanggan berada dalam suasana hutan riang keseronokan. 

4. Lohas memberikan pemilihan buat pelanggan untuk memilih kedua-dua sains dan teknologi, kain bulu, atau pun kulit gelas kes, kotak kayu cermin mata. Pelanggan boleh membuat pilihan untuk memilih cermin mata kain atau kes kanta. 

5. Lohas turut memberikan kesihatan mata dengan teliti dan mengambil berat tentang mata pelanggan, lagi pulak bahan-bahan yang mereka guna adalah formula mata yang eksklusif kepada setiap pelanggan, akan menyediakan yang panas apabila mereka merawat mata pelanggan.

6.Lagi pulas Lohas ni merupakan satu syarikat yang mengurangkan pengeluaran pembungkusan produk menggunakan bahan mesra alam dan boleh digunakan semula untuk memberikan kesan dalam mengurangkan kesan karbon adalah perkara yang paling besar buat mereka kepada generasi sebelum pembungkusan untuk mengurangkan pencemaran.

Untuk pengetahun anda semua semasa pembukaan kedai di Selangor, Malaysia nanti mereka ada menawarkan hadiah yang menarik untuk 150 orang pelanggan pertama akan mendapat satu gelas percuma dengan harga yang bernilai RM298. Kedai di Selangor masih lagi di bawah pengubahsuaian, apa yang Cik Ash boleh kongsikan kedai mereka nanti akan sama konsep dengan kedai yang berada di Taiwan. 










Untuk maklumat lanjut mengenai LOHAS Eyewear korang boleh hubungi mereka di bawah ini :-


Alamat : A13, Jalan SS 15/ 4D 
47500 Subang Jaya, 
Selangor.

1 komentar:

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post