Thursday, December 5, 2019

author photo
Pesta Keramaian Di Kulim Kedah | Assalamualaikum...Hai korang semua apa khabar,Terima kasih kepada korang semua yang memberi komen dekat entri Percubaan Pertama Buat Colek Buah.


Pesta Keramaian Di Kulim Kedah
Cik Ash ingin berkongsi berita baik kepada penduduk sekitar Kulim Kedah akan berlangsung Pesta Keramaian pada 6 Disember hingga 15 Disember 2019. Pesta keramaian ini bertempat di Dataran Kulim. Cik Ash tak dapat join program ni hanya kongsikan dekat blog jer. Rasa tak sempat nak ruangkan masa dekat sana biasa la sibuk hahaha.

Jom memeriahkan expo ni nanti. Di Expo nanti akan diadakan macam-macam akan disediakan antaranya pelbagai jenis makanan akan disajikan untuk mereka yang datang nanti, turut diadakan konsert dan tayangan movie big screen. Untuk golongan wanita jangan lepaskan peluang untuk membeli pokok,buah,bunga,herba,hiasan dan alatan tanaman dekat sana ada juga disediakan. Pesta Keramaian ini akan dirasmikan oleh Dato' Azimi Daim (Ketua Bahagian BERSATU Kulim Banda Baharu).

Bagi korang yang mempunyai anak ataupun korang sendiri minat dengan pemainan beylade ni disana turut diadakan pertandingan, tak lupa juga hafazan nyanyi, ceramah agama serta qasidah pun ada.

Mari meriahkan Pesta Keramaian Kulim ni ya kepada semua penduduk berada di sekitar Kulim Kedah. Kasi riuh program macam ni. Ada artis-artis jemputan yang bakal memeriah program macam ni. Untuk korang ingin dapatkan lot jualan di Tapak Pesta Keramaian ini korang boleh hubungi di talian 013-2500277 (Fadli isa.

Ok la itu Cik Ash update hari ini nak bagitahu pasal Pesta Keramaian Kulim ni jer. Jumpa lagi nanti bila ada masa free ya. Nak sambung buat kerja rumah dulu hahaha..

1 komentar:

avatar
Admin HK delete December 5, 2019 at 4:05 PM

Orang kulim jangan lupa datang tau.

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post