Saturday, January 11, 2020

author photo
Tudung Sukan TAHAN Instant Sports Hijab Yang Sesuai Untuk Bersukan Dan Aktiviti Luar | Assalamualaikum... Hai korang semua, hari ini Cik Ash ingin berkongsi dengan korang yang sedang mencari tudung yang sesuai untuk yang bersukan ataupun aktiviti luar.


Tudung Sukan TAHAN Instant Sports Hijab Yang Sesuai Untuk Bersukan Dan Aktiviti Luar
Kebanyakan wanita bertudung sekarang selalu menghadapi masalah ketika bersukan dan melakukan akitiviti outdoor ni, fikir nak pakai tudung satu masalah kan, tapi kini korang dah tak perlu nak risau sebab adanya rekaan tudung terbaharu oleh PTT Outdoor ini didatangkan dengan jenis instant hijab untuk memberikan keselesaan memakainya. Adanya tudung instant hijab bukan lagi menjadi penghalang utama untuk bergiat aktif.


Kadang Cik Ash memikirkan ada ke tudung instant hijab yang sesuai untuk bersukan ataupun aktiviti luar yang ada ciri-ciri yang menutup aurat bila melakukan aktiviti yang lasak dan memberikan keselesaan kepada pemakai. Tambahan sebelum ni Cik Ash selalu memakai tudung bawal membuat kerja rutin harian Cik Ash bila waktu pagi dan petang selalu berada dekat luar perumahan untuk mengeluarkan peluh dengan membuat aktiviti menyapu sampah, daun-daun kering. Tapi sekarang dah tak perlu nak ambik masa yang lama untuk memakai tudung sebab bila adanya tudung TAHAN Instant Sport Hijab tudung sukan yang direka khas untuk wanita muslimah yang ingin kekal aktif namun masih boleh mengekalkan kesopanan dan keselesaan. 

Keistimewaan TAHAN Instant Hijab 

TAHAN Instant Sport Hijab PTT Outdoor adalah satu hijab yang sangat ringan untuk melakukan aktiviti bersukan dan luar. Tambahan pulak direka cipta bentuk moden menggunakan fabrik berkualiti tinggi untuk kesesuaian aktiviti bersukan. TAHAN Instant Sport Hijab adalah produk terbaik PTT Oudoor dalam menyediakan penyelesaian reka bentuk yang mematuhi syariah yang melambangkan wanita kontemporari ke arah gaya hidup yang sihat. 






Disamping itu, TAHAN Instant Hijab ini sangat fleksibel yang baik untuk kepala,bahu dan pergerakan badan ketika melakukkan aktiviti. Lagi satu korang tak perlu nak risau jika memakai TAHAN Instant Sprot Hijab ini ianya memberikan korang keselesaan dan reka bentuknya mengelakkan rambut korang terdedah semasa aktiviti. Tambahan pulak ianya sangat sesuai dipakai untuk semua jenis keadaan cuaca serta sesuai untuk semua peringkat umur wanita. Lagi pulak reka bentuk hijab ini adalah potongan yang sangat sporty yang memudahkan untuk digunakan dan bersedia untuk aktiviti. Yang lebih penting Cik Ash suka dengan hijab ni korang dah tak perlu risau nak ambil masa lama untuk pakai pin mengadap cermin lama untuk bersiap. 



Hah!!! Macam mana berminat untuk memiliki satu koleksi TAHAN Instatnt Hijab PTT Outdoor ni korang boleh pergi usha-usha laman web tengok yang mana pilihan korang ada 3 jenis warna yang Cik Ash tengok lagipulak sekarang ada promosi untuk satu tudung berharga RM58 sahaja. Tapi sebelum  tu Cik Ash nak bagitahu  di PTT Outdoor turut menyediakan barangan sukan yang lain kalau korang teringin nak tengok koleksi yang lain korang boleh melayari maklumat lanjut untuk sebarang pembelian di bawah ini :- 


This post have 2 komentar

avatar
Cik Ash delete January 14, 2020 at 8:52 AM

Senang ada tudung ni xyah dah guna tudung bawal hihihi..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post