Tuesday, March 24, 2020

author photo
Teka Perisa Misteri Kerepek Pringles Untuk Hadiah Wang Tunai RM20K!!! | Cabar cita rasa anda dengan perisa misteri serba baharu edisi terhad. Kerepek Pringles ni memang selalu ada stock dirumah Cik Ash ni kerana suami paling suka makan kerepek pringles ni. Terima kasih kepada korang sudi membaca dan memberi komen dekat entri Lagu OST Drama Seindah 7 Warna Pelangi.


Teka Perisa Misteri Kerepek Pringles Untuk Hadiah Wang Tunai RM20,000

Semua orang suka kejutan yang menyeronokkan, terutama dengan makanan ringan. Terbayang akan snek semestinya Pringles menjadi kegemaran di pesta dan keramaian. Dikenali di seluruh dunia kerana bentuk kerepek yang unik dan disusun bertingkat-tingkat, kewujudan Pringles adalah untuk membawa keseronokan kepada semua orang. Sama setiap kerepek Pringles yang berperisa sungguh rangup, dan tidak berminyak pada jari atau di mulut. 




Buat pertama kalinya di Malaysia, Pringles  menawarkan peminat snek dengan Perisa Misteri yang baharu! Hanya boleh didapati untuk masa yang terhad mulai 1 Mac, Perisa Misteri Pringles didatangkan dalam tin putih, maka anda boleh meneka sebelum menyuapkan ke dalam mulut!


Dicipta khas untuk mencabar cita rasa peminat Pringles di Malaysia, Perisa Misteri boleh didapati di kedai runcit utama serta laman e-dagang di seluruh negara mulai 1 Mac hingga 30 April 2020. Untuk menjadikannya lebih menarik, seorang (1) pemenang bertuah akan membawa pulang hadiah wang tunai bernilai RM20,000 jika mereka dapat meneka Perisa Misteri dengan betul!





Cara Untuk Menyertai Peraduan "Meneka Perisa Misteri"!


👉BELI mana-mana 2 tin kerepek Pringles (jangan lupa untuk menyimpan bukti pembelian anda!) 


👉 Log masuk ke laman web Pringles Malaysia di www.pringles.com. TEKA Perisa Misteri & maklumkan kepada kami misteri kegemaran anda tidak lebih daripada 25 perkataan. 

👉 Sertai peraduan untuk MEMENANGI hadiah wang tunai RM20,000!


Untuk menambah keseronakan cabaran Perisa Misteri, Pringles Malaysia akan memberi satu (1) petunjuk setiap dua (2) minggu di halaman Facebooknya. Ada empat (4) petunjuk untuk dikumpulkan, jadi jangan ketinggalan mendapatkan petua ini untuk membantu anda " menyelesaikan perisa dengan betul!


Dapatkan kerepek Pringles Perisa Misteri hari ini dan sertai cabaran "Guess the Flavour" untuk merebut peluang memenangi hadiah wang tunai RM20,000!  Untuk maklumat lanjut tentang peraduan Perisa Misteri Kerepak Pringles, sila layari 

Website | Facebook | Instagram 

This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post