Sunday, June 21, 2020

author photo
Drama Saat Aku Berpaling Di Slot Widuri |Assalamualaikum... Hai, hari ini Cik Ash nak berkongsi satu lagi drama yang akan menggantikan drama Memoir Karmila. iaitu Drama Saat Aku Berpaling.Terima kasih kepada korang yang sudi membaca entri Rendang Ayam Resepi Ma.


Drama Saat Aku Berpaling Di Slot Widuri

Pelakon Drama Saat Aku Berpaling 

Drama ini dibintangi oleh Nafiez Saidi, Heriyanto Hassan, Jay Iswazir, Suriati Baharom, Ziema Din,Ferth Jasni, Khairil Anwar Aman, Dayang Areeda, Abil Kamaruzaman, Mysara Sufya, Asri Ismail, Kamarool Hj Yusof, Saidi Sabri, Norhamiza Nor, Dhiya Zana, Rashdan Baba, Arja Lee.

Terbitan Pengarah Dan Produksi

Drama Saat Aku Berpaling ini di arahkan oleh Othman Basri ( Man Kobena) dan diterbitkan oleh syarikat produksi Direct2U Production Sdn Bhd. Drama ini berepisode sebanyak 13 episode yang bermula ditayangkan pada 20 Jun 2020 setiap Khamis hingga Ahad jam 7.00 malam.

Sinopsis Drama Saat Aku Berpaling

Setelah 13 tahun berlalu, Hashim kembali semula ke rumah Saudi bersama anaknya, Faizal.

Faizal adalah seorang anak sangat taat pada kedua -dua orang tuanya. 

Hashim jadi kemarahan apabila menerima soalan demi soalan yang dilayangkan Saudi tentang Rosna, Farid dan Faizah. 

Apakah yang terjadi pada waktu itu? 

Mengapakah Faizal dah Hashim pulang ke rumah itu setelah belasan tahun lamanya? 

Untuk mengetahui kisah selanjutnya Drama Saat Aku Berpaling drama bersiri yang boleh meruntun emosi ni sebab tengok di iklan nampak macam sedih hihihi.. Kalau tak sempat di tv boleh layari Myklik RTM di sana akan ada update drama ini.

Ok la korang, itu jer pengkongsian Cik Ash hari ini mengenai Drama Saat Aku Berpaling Di Slot Widuri. Sebelum nak tengok drama ni kena sediakan tisu banyak-banyak takut ada babak yang boleh mengeluarkan air mata hihihi. 

This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post