Monday, June 8, 2020

author photo
Idea Hadiah Bayi Anda Dengan Premium Bamboo Baby Gift Dan Essential Dari RAPH & REMY | Assalamualaikum...Hai,hari ini Cik Ash ada nak berkongsi dengan korang mengenai satu laman web produk barangan baby yang boleh djadikan hadiah bua sahabat, adik, kakak ataupun saudara mara yang terdekat untuk diberikan kenangan buat mereka dengan kehadiran bayi. Laman web itu adalah RAPY & REMY. Bagi Cik Ash ianya adalah satu laman web yang menarik sebab banyak hadiah yang menarik dan lawa-lawa Cik Ash sendiri melihatnya dah rambang mata. Hampir terlupa nak Cik Ash nak ucapkan terima kasih kepada yang sudi membaca entri https://www.cikash.com/2020/06/imbas-kembali-renovate-dapur-tandas-dan-lain-lain.html.



Apa Itu RAPH & REMY 



Mesti ada yang tertanya apa itu RAPH & REMt kan? kiranya Cik Ash pun pertama kali tahu mengenai laman web ini dah wujud yang diasaskan di Singapura yang menawarkan pelbagai koleksi hadiah bayi dan banyak pilihan yang menarik sangat sesuai untuk baby. Teruja pulak Cik Ash melihat koleksi di dalam laman web RAPH & REMY ni, kalau ada anak sendiri rasa mesti dah shopping dekat sana hihihi.. Menariknya hadiah ini boleh diabadikan nama bayi korang pelbagai jenis produk.

RAPH &  REMY ini adalah laman web yang merancang barang keperluan & hadiah bayi premium buluh yang diabadikan untuk ibu-bu yang suka dengan bergaya dan moden. Menariknya keluaran pakaian bayi mereka menggunakan kain organik bamboo yang sangat sesuai untuk dipakai oleh baby. Sememangnya barangan di RAPH & REMY sangat sesuai untuk dijadikan hadiah untuk baby baru lahir. 


Tekstil dan pakaian buluh lembut dan lestari mereka direka dengan mempertimbangkan iklim tropika, tidak akan menyebabkan reaksi alergi pada kulit berharga bayi dan disahkan OEKO-TEX® bebas daripada bahan kimai berbahaya. 

Untuk pengetahuan korang nama laman web RAPH & REMY ini dinamakan bersempenan dengan nama dua nama anak mereka dan ditubuhkan oleh seorang Aussie dan seorang Britain dan menetap di Singapura. Manakala inspirasi di sebalik label pulak muncul dari jurang yang mereka dapati dipasaran untuk orang-orang seperti mereka yang mencari produk bayi yang berkualiti tinggi, bergaya dan cantik dengan harga yang berpatutan. 

Antara Koleksi Menarik Di RAPY & REMY

Antara barangan hadiah yang boleh didapati di RAPH & REMY, banyak sebenarnya yang Cik Ash tengok dekat sana macam-macam koleksi ada dekat sana antaranya adalah Personalised Baby Gift, Apparel dan Gift Sets. 



Personalised Baby Gift

Stylish. Sustainable. Personalised, Tambahkan sentuhan keperibadian istimewa untuk hadiah anada yang dipilih dengan teliti, dari pelbagai barang keperluan bayi buluh premium kami. Hadiah yang sempurna untuk orang tersayang diseluruh dunia untuk meraikan kelahiran bayi baru. 

Organic Bamboo Baby Blanket



Diperbuat daripada 100% dari buluh organik, ini adalah kain yang paling terbaik di alam planet ini dan setara tempat tidur yang paling selesa di dunia. Sifat kainya yang boleh memberi suhu yang bermaksud ianya menjadikan bayi itu lebih sejuk pada musim panas dan pada musim sejuk pulak dapat mengurangkan risiko terlalu panas, menjadikan minda ibu-ibu lebih tenang. 


OEKO-TEX® yang diperakui, sangat lembut dan halus seperti sutera, RAPH & REMY ™ Organic BambooCloud ™ Cooling Blanket kami bernafas dan juga penebat. Antibakteria dan tiga kali lebih menyerap daripada kapas organik terbaik, kebolehan pelembapan kelembapan semula jadi menjadikan bayi kering, bebas bau dan segar.

Secara semula jadi pelindung UV dan hypoallergenic - ia tidak akan menyebabkan reaksi alahan. Salah satu kain paling lembut di dunia, buluh organik adalah bebas racun perosak, lestari dan sumber yang boleh diperbaharui.




Kekuatan penyerapan, set RAPH & REMY ™ Organic Bamboo Baby Towel & Mitt yang lembut dan mewah kami terbuat dari buluh organik berkualiti terbaik. Tiga kali lebih menyerap daripada kapas organik terbaik, tuala kami mengeringkan kulit berharga bayi dengan cepat sambil menjadikannya hangat dan sangat selesa. Sarung tangan lembut sutera kami yang sesuai menjadikan pencucian pada waktu mandi mudah dan merangkumi gelung gantung yang mudah digunakan untuk pengeringan dan penyimpanan.

Pilihan mesra alam, Organik Bambu Baby Towel & Mitt yang diperakui OEKO-TEX® dicampurkan dengan serat mikro untuk memberikan ketahanan itu, supaya tuala anda tetap cuci lembut selepas dicuci dan juga tidak merekah. Bukan hanya salah satu kain paling lembut di dunia, ia juga merupakan sumber yang lestari dan boleh diperbaharui.

Hipoalergenik, antibakteria dan racun perosak, set ini sengaja dibuat dengan mempertimbangkan kulit sensitif bayi. Untuk kegunaan seharian, hadiah yang sangat praktikal dan ideal yang bersaiz sempurna untuk bayi baru lahir dan kanak-kanak sehingga 3 tahun. Menampilkan telinga yang lembut dan lembut di atas tudungnya serta perincian sulaman pada tuala dan sarung tangan, itu adalah perhatian dan perhatian tambahan terhadap perincian yang menjadikan bilik mandi ini memberikan hadiah yang terus diberikan.


Personalised Teethers





Anak-anak kecil ini senang, praktikal dan terdapat dalam pelangi warna pastel yang indah.

Buatan tangan dari manik silikon gred makanan 100% berkualiti tinggi yang bebas daripada BPA dan kayu beech asli premium yang tidak dirawat - kayu keras yang tahan lama, lestari dan antibakteria semula jadi.

Manik-manik silikon lembut adalah ukuran dan tekstur yang sempurna untuk menenangkan dan mengurut lembut gusi yang sakit sementara cincin kayu beech ganda memberikan permukaan keras yang memuaskan untuk bayi anda menggerogoti.


Gigi RAPH & REMY ™ BubbleGummy ™ kami adalah aksesori yang mesti dimiliki oleh mana-mana bayi yang tumbuh gigi dengan ukuran yang tepat untuk digenggam bayi anda. Anak itik akan mengunyah sehingga hati kecil mereka puas.




RAPH & REMY ™ Premium Bamboo Swaddles dibuat dari 100% viscose buluh dan terdapat dalam pelbagai campuran warna khas yang dibuat hanya untuk koleksi kami. Sutera lembut & unik, seperti anak itik anda, kasmir seperti kain buluh adalah pilihan terbaik dalam fabrik berkualiti. Tiga kali lebih menyerap daripada kapas biasa, ia juga merupakan pengalaman paling lembut untuk bayi anda.

Keupayaan bernafas yang hebat dan semula jadi, kebolehan pelembapan kain menjadikan bayi kering, bebas bau dan segar. Suhu kain yang mengawal suhu menjadikan bayi lebih panas pada musim sejuk dan lebih sejuk pada musim panas, ini mengurangkan risiko terlalu panas dan menjaga keselamatan bayi sambil memberi ketenangan kepada ibu bapa.

Serat semula jadi yang meninggalkan jejak kecil di Bumi Ibu. Sifat kain juga menjadikannya anti-bakteria, anti-kulat dan hypoallergenic. Pilihan fabrik yang sangat tahan lama dengan semua pelindung tiba di pintu anda sebelum dicuci dan dijamin kekal lembut selepas dicuci.

Sangat pelbagai fungsi, ia juga boleh digunakan sebagai penutup penyusuan susu ibu, cadar, kain burp, penutup teduh kereta dorong, playmats - senarai terus!

Item penting untuk setiap ibu dan bayi.




Lembut mewah, SootherBuddy ™ Security Blanket menawarkan keselesaan dan keselamatan kepada anak-anak kecil di seluruh dunia.

Selalunya digunakan sebagai objek peralihan, reka bentuk asli RAPH & REMY ™ yang khas ini, adalah hadiah yang sangat bijaksana. Ia dapat menenangkan, menenangkan dan menenangkan bayi ketika mereka berpisah dari ibu bapa mereka dan menghadapi suasana yang tidak biasa.

Pediatrik mengesyorkan agar bayi berusia enam bulan ke atas diberi objek keselamatan untuk membantu menghilangkan ketegangan dan kegelisahan mereka.

Dibuat dengan velboa kelabu netral yang sangat lembut dan dilapisi dengan satin sutera, SootherBuddy ™ terbuka di bahagian depan untuk snuggling yang selamat dan selesa.

Dengan memakai pita tanda tangan yang dijamin kemas, Selimut Keselamatan SootherBuddy ™ kami bergaya, berfungsi dan sentiasa menggayakan bahagiannya. Ini akan menjadi teman terbaik bayi yang selalu ada di sisi mereka.

Apparel




Di sinilah keselesaan dan fungsi memenuhi gaya. Item yang paling mudah dimiliki oleh ibu baru untuk bayi perempuan yang baru lahir.

Gaun Simpul Buluh Premium kami mewah lembut, lembut dan bernafas. Bahagian depan butang bawah memudahkan untuk meluncur ke gaun tanpa melepasi kepala bayi. Bahagian bawah tali leher menjadikan popok berubah angin (tanpa disedot, diikat semula dan dikeluarkan hanya popok pada waktu siang dan malam!) Sarung lipatan bawaan menjadikan kulit halus bayi tidak tergores.

Sangat selesa dan barang keperluan untuk setiap koleksi bayi yang baru lahir. Terdapat dalam pelbagai warna dalam ukuran 0-3 bulan.

Catatan: Anda boleh mendapatkan jarak tempuh yang lebih tinggi dari gaun rajutan kami berkat penambahan kain kami.

Mengapa Buluh?

  • Serat semula jadi
  • 3 kali lebih banyak penyerap daripada kapas
  • Keupayaan pelembapan kelembapan semula jadi
  • Kesukaran bernafas tertinggi
  • Pengatur suhu
  • Anti bakteria
  • Anti kulat
  • Hypoallergenic


Newborn Essentials Collection

Membawa pengalaman paling selesa untuk bayi berharga di seluruh dunia. Onesies Buluh Premium kami lembut, lembut dan bernafas. Gaya bergaya khas kami adalah pemenang untuk setiap majlis - sesuai untuk waktu tidur dan bermain.
Peregangan tambahan kain direka untuk mengikuti anak kecil anda setiap pergerakan. Item penting untuk setiap koleksi bayi baru lahir dan tersedia dalam pelbagai warna dalam saiz 0-3 bulan. Satu tidak pernah mencukupi!
Catatan: Putih sesuai untuk XS untuk bayi yang lebih kecil. Anda dapat mengharapkan jarak tempuh yang lebih besar dari onsies kami berkat komponen regangan tambahan dalam kain kami.
Mengapa Buluh?
  • Serat semula jadi
  • 3 kali lebih banyak penyerap daripada kapas
  • Keupayaan pelembapan kelembapan semula jadi
  • Kesukaran bernafas tertinggi
  • Pengatur suhu
  • Anti bakteria
  • Anti kulat
  • Hypoallergenic

Gift Sets
Buat set hadiah anda sendiri dengan hanya membeli kotak hadiah RAPH & REMY ™ neutral jantina kami yang bergaya. Kotak cantik yang boleh digunakan semula untuk menyimpan barang khas. Paket ini termasuk kad hadiah kami dengan harga yang lebih rendah!
Nota: Hanya set hadiah kami yang diiklankan yang dilengkapi dengan kotak hadiah dan kad hadiah percuma.

Semua yang diperlukan oleh mama untuk menyambut bayi baru ke dunia! Semua barang keperluan baru lahir dalam satu set hadiah premium tanpa jantina. Ia termasuk Beg Canvas Tote Premium kami, untuk menjadikan semua keperluan untuk lawatan ke hospital yang sangat istimewa, sangat mudah! Semua item diperakui OEKO-TEX®.
Menjimatkan 20% apabila anda membeli Koleksi Keperluan Baru Lahir kami sebagai satu set hadiah yang lengkap. Sesuaikan warna anda untuk pilihan di atas!
  • Onesies Buluh Premium - Set Duo (0-3m)
  • Gaun Rajutan Buluh Premium (0-3m)
  • Pembalut Buluh Premium
  • Sarung Buluh Premium - Set Duo (0-6m)
  • Beanie Slouch Reversible Bambu Premium (0-6m)
  • Booties Bayi Buluh Premium (0-6m)
  • Stoking Bayi Buluh Premium - Set Duo (0-3 + 3-6m)
  • Beg Tote Kanvas Premium
  • Kad Hadiah

Ok itu jer koleksi barang-barang bayi yang terdapat daripada RAPY & REMY yang sangat sesuai jadikan hamper untuk diabadikan kenangan buat bayi nanti. Korang teruja untuk mendapatkan barang gift hamper ni dan ingin mengetahui lebih lanjut mengenaik Idea Hadiah Bayi Anda Dengan Premium Bamboo Baby Gift Dan Essential Dari RAPY & REMY   korang boleh menjejaki ke laman sosial seperti berikut :-

This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post