Wednesday, August 19, 2020

author photo
Selamat Menyambut Awal Muharram 1442 Hijrah | Assalamualaikum...Hai korang semua selamat malam, di kesempatan malam ni Cik Ash ambik peluang nak update blog ni. Esok dah bermula bulan baru dalam bulan islam iaitu Muharram 1442 H. Terima kasih yang sudi membaca entri Redeem Voucher KFC Hasil Jawab Survey Rakuten Insight.




Malam ini Cik Ash ingin mengucapkan Selamat Menyambut Awal Muharram 1442 H. Cik Ash juga ingin meminta maaf kepada semua rakan blogger sepanjang Cik Ash menulis di blog ini kalau ada salah dan silap ketika menulis diharap maafka  la ya kesilapan Cik Ash ya. Mungkin Cik Ash tidak perasan apabila menulis ada kata-kata yang buat korang tersinggung ke.

Semoga Allah s.w.t memberikan kesihatan yang baik buat kita semua, dimurahkan rezeki buat kita dan ditingkatkan iman kita semua. Semoga kita semua dilindungi daripada wabak virus Covid-19 ni. 

Ok la korang semua itu jer update malam ni nak ucapkan Selamat Menyambut Awal Muharram 1442 H. Jumpa lagi nanti bila ada kelapangan menulis ya. 

1 komentar:

avatar
Cik TK delete August 20, 2020 at 8:34 AM

Selamat Menyambut Awal Muharram.. semoga di tahun baru ini kita menjadi lebih baik dari yang sebelumnya...

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post