Wednesday, September 23, 2020

author photo
Barangan Tesco Menjadi Pilihan Cik Ash | Assalamualaikum... Hai korang, Seperti biasa la setiap sebulan sekali Cik Ash dan suami selalu keluar shopping di Tesco. Tetapi kali ini shopping di Tesco sangat berbeza dan tak seperti dulu kerana sekarang masih dalam PKPP covid-19 nak masuk tesco tu kena beratur dulu lepas tu kena chek suhu dan tulis nama no telefon dekat buku. Memang berbeza sangat.. Semoga keadaan kembali seperti biasa la lepas ni. 




Nak shopping dalam tesco takut bila nampak ramai orang,bab beratur jarak 1 meter pun ada dah tidak ikuti geram rasa kita yang jaga jarak depa-depa ni tak jaga. Beli barang ambik jer tak ada nak pilih-pilih sebab dah tahu barang tu dekat mana. Sebab tu suka shopping dekat tesco sebabnya  guna scan n shop senang bila sampai dekat kaunter kita tak perlu dah nak angkut barang dalam troli letak atas kaunter.. Kita tunjuk bar code tunggu semua barang di scan selesai dan boleh bayar. Lagi best kita guna bag sendiri boleh dapat point untuk green point bag.. kalau ada yang tak tahu apa lagi scan and shop boleh baca dekat SINI.

Eh berbalik apa yang Cik Ash nak bagitahu kebanyakkan barang keperluan rumah Cik Ash guna ada barangan dari Tesco. Harga untuk setiap barang boleh la tidak la mahal sangat startdart harga pasaran,ni kalau tesco tengok boleh ambil Cik Ash jadi duta produk ni hahaha...berangan jer pun...

Jom kita tengok barang-barang tesco menjadi pilihan Cik Ash untuk guna. 

















Itu jer antara barangan tesco yang Cik Ash selalu shopping di tesco, Cik Ash suka shopping tesco senang sebab kita tak perlu dah angkut dalam troli dekat cashier dengan ada app Scan & Shop Aplikasi Tesco tambah boleh letak barang kita dalam beg kita sendiri tak guna plastik mereka. Yang best lagi beg kita bawa tu boleh scan dapat point clubcard.

Ok la korang selamat jamu mata koleksi  gambar barangan tesco yang Cik Ash kongsi dekat atas tu, jumpa lagi nanti kalau ada entri baru akan menyusul nanti. 

1 komentar:

avatar
Cik TK delete September 24, 2020 at 1:38 AM

Yang nugget tesco tu Cik TK memang sentiasa beli sebab feveret. Tak ada stok baru amik jenama lain

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post