Thursday, September 24, 2020

author photo
Gegar Vaganza Musim Ke 7 Tahun 2020 | Eh ingat ke PKPP gegar vaganza tak ada rupanya ada la, Tak sabar nak tengok telatah Jihan dan Nabil jadi pengacara hahaha... Terima kasih yang sudi baca entri Barangan Tesco Menjadi Pilihan Cik Ash.



Pada petang 22 September senarai bintang Gegar Vaganza Musim 7 (GV7) telah pun diumumkan di dalam sebuah sidang media khas daripada pihak Astro. Antara bintang Gegar Vaganza Musim 7 (GV7) yang akan bertanding adalah seperti berikut yang pernah mewarnai dunia hiburan suatu masa dahulu.  



Senarai Perserta Gegar Vaganza Musim 7 (GV7) 

Mus May
Noraniza Idris
Yantzen
Ayu Damit
Rozita Izlyn
Haslienda
Linda Nanuwil 
Ayira
Cliff Umar (vokalis Projek Pistol) 
Oja 
Aju (vokalis kumpulan Succes)
Nomad 
Indigo 
Eva

Masih mengekalkan Nabil dan Jihan Muse selaku pengacara di Gegar Vaganza Musim 7. Dengar khabar la Gegar Vaganza Musim 7 akan ada kejutan. Apa la kejutan nanti nak kena tengok ni. 

Disebabkan musim PKPP ni Gegar Vaganza 7 bakal dilaksanakan mengikut SOP yang telah ditetapkan. Tagline untuk tahun ni 'Mara Suara Membara'. GV7 ini masih mengekalkan format asal penjurian yang diadii berdasarkan sistem pemarkahan 100% oleh barisan juri  profesional. Untuk juri tetap pulak Datuk Ramili MS dan Khatijah Ibrahim dan juri jemputan.Konsert Mingguan Pertama GV7 akan bersiaran secara langsung dari Pusat Konvesyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) selama 10 minggu pada setiap hari Ahad, jam 9.00 malam mulai 11 Oktober 2020. 

Ok la korang itu pengkongsian Cik Ash untuk bagitahu Gegar Vaganza Musim 7 ni, ada di antara bintang yang Cik Ash kena tak sabar nak tengok kemunculan mereka semula. Jumpa lagi nanti kalau ada masa Cik Ash update ya.

This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post