Wednesday, September 30, 2020

author photo

 Jualan Mega Sale 10.10 Di PG Mall Dan Tawaran Menarik | Assalamualaikum...selamat pagi, Esok dah masuk bulan Oktober ni ramai website shopping online akan membuat Jualan Mega Sale 10.10. Pada korang yang suka shopping ni Cik Ash ada nak bagitahu satu platform shopping yang baru tahu mengenainya iaitu PG Mall Malaysia. Tambahan pulak PG Mall akan terlibat sama membuat jualan itu. 



Sesuai sangat dengan situasi keadaan sekarang kita masih berada dalam Perintah Kawalan Pengerakan Pemulihan (PKPP) ni, tambahan pulak sekarang bilangan kes setiap hari meningkat naik. Nak lebih mudah dan selamat nak mengelakkan keluar shopping diluar sana elok sangat la ambil peluang shopping di PG Mall ketika ini. Lagi pun ianya merupakan satu online shopping yang berkonsep ConsuMerchat ini adalah yang pertama di dunia yang mana boleh mendapat insentif pembelian sendiri setiap kali membeli-belah di PG Mall dan pembeli oleh pembeli lain yang mendaftar melalui refferal link.


Apa Itu PG Mall

PG Mall adalah satu-satunya platform membeli-belah dalam talian Malaysia yang disokong oleh PG Group. Telah ditubuhkan sejak 2017 lagi, PG Mall adalah platform e-dagang No.1 Malaysia dan satu-satunya plaform e-dagang tempatan di Malaysia. PG Mall juga merupakan salah satu dari top 3 laman web marketplace berdasarkan laporan yang oleh Iprice.


Bersempena dengan Jualan Mega Sale 10.10 ini, PG Mall ada membuat tawaran yang hebat dan pelbagai potongan harga!!!. Cik Ash tengok di PG Mall terdapat pelbagai barangan yang dijual dari barangan keperluan harian, barang dapur, smartphone, sukan dan banyak lagi. PG Mall juga sentiasa memastikan harga produk dan perkhidmatan yang ditawarkan adalah sangat berpatutan tidak membebankan pembeli pun. Antara Jualan Mega Sale 10.10 yang ditawarkan seperti di bawah ni :-




Jualan Sale 10.10 

PG Mall akan membuat jualan sale 10.10 nanti dengan potongan harga diskaun sehingga 80%. Dengan perbelanjaan minimum RM 10, terhad pada RM20 akan mendapat diskaun sebanyak 10%. Lagi pulak untuk penghantaran adalah PERCUMA dengan perbelanjaan minimum RM 30 terhad pada RM4. Killer deals from RM 10.



Minggu Kopi 

Berita baik buat anda yang suka minum kopi akan ada jualan Minggu Kopi akan bermula pada tarikh 28 September hingga 5 Oktober 2020. Apabila membuat perbelanjaan minimum RM 60 terhad pada RM 25 (terhad kepada 5000 penebusan pertama) akan mendapat diskaun sebanyak RM 20 dengan menggunakan kod kupon PGCOFFEE. Tak lupa juga akan ada penghantaran percuma dengan perbelanjaan minimum RM 40 terhad pada RM 4 (terhad kepada 1000 penebusan pertama) dengan menggunkan kod kupon PGCFFREE. Untuk info mengenai minggu kopi boleh baca di Coffe Week




Jualan Barangan Tempatan

Jom kita sokong barangan tempatan kita dengan membeli barangan keperluan rumah di PG Mall. Jualan barangan tempatan ini akan bermula pada Julai hingga Disember 2020. Tanda support menyokong barang tempatan dengan hagtags #BarangBaikBarangKita. Untuk info mengenai jualan barangan tempatan boleh di Produly Local Campaign.


Semasa kempen ini, pembeli baru PG Mall dapat menikmati DISKAUN RM15 dengan perbelanjaan minimum RM50 dengan menggunakan Kod Kupon "KBBM15BARU". Untuk pelanggan yang ada anda juga berhak menikmati potongan tersebut di mana anda dapat menikmati DISKAUN RM8 dengan perbelanjaan minimum RM50 dengan menggunakan Kod Kupon "KBBM8OFF" atau DISKAUN RM20 dengan perbelanjaan minimun RM100 dengan "KBBM20OFF".


Tidak lupa juga, apabila anda membeli produk dari kempen Proudly Local, anda juga dapat menikmati PENGHANTARAN PERCUMA dengan menggunakan Kod Kupon "KBBMSHIP6" di mana anda dapat menikmati penghantaran percuma dengan perbelanjaan minimum RM25.


Menarik tak tawaran yang ditawarkan di PG Mall, jom cepat-cepat memuat turun aplikasi PG Mall ini di playstore dan Apple Store ataupun boleh juga layari laman sesawang PG Mall untuk membeli-belah. Jadi apa tunggu lagi , Jom la kita shopping online di PG Mall dan tak perlu nak bersusah payah nak keluar rumah, di PG Mall kita boleh nikmati pelbagai ganjaran yang menarik. 

Untuk sebarang maklumat lanjut mengenai PG Mall anda boleh tengok detail di bawah ini :- 


Website | Facebook | Instagram


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #PGMall4u #FreeShipping #1010sale #coffeeweek

This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post