Saturday, September 5, 2020

author photo
Sekitar Gambar Majlis Perkahwinan Mira Filzah & Wan Emir | Assalamualaikum...Uish hampir terlupa nak update entri dekat blog hari ini, Biasa la bila buat kerja rumah yang banyak tertangguh sebab gara-gara tak beberapa sihat badan pulak.



Alhamdulilah pada 3 September 2020 artis MIra FilzahBintang paling popular Malaysia telah selamat menjadi isteri kepada Wan Emir. Tahniah diucapkan kepada kedua-dua mempelai semoga perkahwinan yang dibina berkekalan hingga ke jannah.
Lawa sungguh baju akad nikah Mira Filzah malam tu ramai kata simple dan sesuai dengannya. Baju yang dipakai oleh Mira Filzah itu telah direka oleh Rizman Ruzaini pereka feksyen yang terkenal banyak artis yang kahwin ramai hasil rekaannya. Untuk rekaan pakaian akad nikah Mira Filzah ni baju Kurung Pahang yang dihiasi dengan puluhan ribu jemaki dan disiapkan oleh tukang Rizaman Ruzaini jangka masa lebih dari 200 jam fuhhhhh lama gila nak nak boleh siap walaupun simple. 
Jom kita layan antara sekitar gambar di Majlis Perkahwinan Mira Filzah dan Wan Emir di bawah ni ( Gambar ni Cik Ash ambik di fb tv3 dan ig Mira) 




1 komentar:

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post