Monday, October 19, 2020

author photo

Sinopsis Filem Mael Totey The Movie | Assalamualaikum...Hai, Pernah mencetuskan fenemona dalam drama spontan di youtube dibintangi oleh Asif, Yoe Parey dan ramai lagi. Pengarah muda Syahmi Sazli bakal menayangkan filem pertama beliau iaitu Mael Totey.Pernah juga membintagi filem arahan Profesor Dr A Razak Mohaideen dalam filem Syif Malam Raya yang memperolehi kutipan lebih 3 juta.


Sinopsis Filem Mael Totey The Movie

Beliau masih mengekalkan dua pelakon utamanya iaitu Asif Suhaimi dan Yoe Parey. Mael Totey  The Movie telah memulakan penggambaran pada 12 Julai  lalu dan menelan kos sekitar RM400,000.00. 


Sinopsis Filem Mael Totey 

Mael Totey ini mengisahkan tentang seorang pemuda  yang lurus bendul, Mael berusaha untuk mempelajari Bahasa Inggeris demi memenuhi syarat gadis idamannya Yaya. Di situ lah tercetus konflik apabila Mael akhirnya jatuh cinta dengan Cikgunya sendiri. Apa yang akan terjadi kena la langgan filem ini di Astro First. 


Pelakon 

Watak utama dalam filem Mael Totey adalah Syahmi Sazli,Asif Suhaimi,Yoe Parey,Emaleen Minhady, Aween Ismail, Wanie Rohamie, Mohd Yatin,dan Bedul.


Pengarah dan Syarikat Produksi

Merupakan arahan Syahmi Sazli dan syarikat terbitan produksi Syahmi Sazli Production.


Tak sabar nak tengok filem pertama arahan Syahmi Sazli ni, suami siap kata nak langgan astro first hari pertama ditayangkan nak support syahmi. Apa akan terjadi dalam filem ni kena tengok la di Astro First nanti.

This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post