Wednesday, October 21, 2020

author photo

 Video Muzik Lagu SIAPA TAK MAHU Datuk Sri Siti Nurhaliza Cecah 1 Juta | Assalamulaikum... Tahniah buat penyanyi No 1 Malaysia Datuk Seri Siti Nurhaliza video muzik terbarunya telah mencatat jumlah tontonan 1 Juta dalam beberapa  dilancarkan. Video ini merupakan lagu yang terkandung dalam album terbarunya ManisfestaSITI2020 itu dilancarkan pada 16 Oktober yang lalu menerusi akaun Youtube rasmi Siti Nurhaliza. Video muzik ini diarahkan oleh Ghazi Maslan.




Cik Ash dah dengar video muzik memang terkejut bila tengok video ada kelainan yang luar biasa dari  video muzik yang sebelum ni, asyik nak dengar berulang-ulang kali sebab best sangat hihihi.


Tambahan pulak dalam video muzik itu ada menampilkan pelakon jelita Mira Filzah dan aktor yang popular dalam drama kampung people itu Huq Haqeem sebagai model. 


Dalam video muzik itu, Siti sebagai perisik yang memerhatikan gelagat sepasang kekasih yang telah berkunjung ke sebuah muzium. Tambahan pulak dalam video muzik itu Siti menukar sebanyak lima pasang baju berdasarkan krakter yang dibawakan olehnya. 


So kepada korang belum berpeluang menyaksikan video muzik terbaru daripada penyanyi No 1 Malaysia sila ke youtube Siti Nurhaliza tengok sendiri dan layan yang berlainan dan bertaraf antrabangsa tengok berkali-kali tak jemu.


This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post