Monday, January 4, 2021

author photo

 Comelnya Anak Fattah Amin & Fazura | Assalamualaikum... Sebagai peminat kepada dua artis iaitu Fattah Amin & Fazura tak sabar nak melihat wajah anak perempuan beliau telah selamat dilahirkan pada bulan Oktober 2020 yang lalu.


anakfazura



Bersempenan dengan tahun 2021 kedua-dua pasangan Fattah Amin & Fazura telah berkongsi gambar keluarganya tepat jam 12.00 malam di Instagram milik pelakon terkenal Nur Fazura dan dihujani pelbagai komen memuji anak beliau yang comel. 


fattahXfazura



Comel sangat anak Fattah Amin & Fazura. Tengok muka iras macam Fattah Amin,Semoga Fatima menjadi anak yang solehah dan membesar dengan sihat dan dipermudahkan urusannya.

This post have 7 komentar

avatar
Abam Kie delete January 4, 2021 at 9:58 AM

semoga menjadi anak yg solehah nanti. In Shaa Allah.

Reply
avatar
Shikin Razali delete January 4, 2021 at 8:59 PM

Tue la, comel jea baby nie.. semoga dia membesar dngan sihat dan menjadi anak yang solehah untuk ibu dan ayahnya.

Reply
avatar
mamapp delete January 5, 2021 at 1:10 PM

aww comel sgt. dah mak ayah dia mmg lawa dan ensem

Reply
avatar
Shahada Fauzi delete January 9, 2021 at 1:31 AM

Sama.. Selain wawa dgn aeril, kite suka tengok pasangan fazura dgn fattah ni.. Sweet and humble.. Comei anak depa kan.. ❤️

Reply
avatar
Shahada Fauzi delete January 9, 2021 at 1:32 AM

Sama.. Selain wawa dgn aeril, kite suka tengok pasangan fazura dgn fattah ni.. Sweet and humble.. Comei anak depa kan.. ❤️

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post