Friday, February 5, 2021

author photo

Dah Masuk Bulan Feberuari 2021 | Uish rasa sekejap jer kita dah masuk bulan Februari 2021 kan, Tambahan pulak kita masih didalam pandemik Covid-19 dengan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) rasa masa berlalu begitu sahaja. Banyak benda kena kita patuhi untuk memutuskan wabak ni. 


bulan feb 2021

Bila setiap hari tengok statitik jumlah bilangan orang yang kena covid-19 dan kematian terasa seram sangat. Memikirkan keadaan sekarang nak keluar rumah tak berani mana, tu pun bila perlu jer keluar cari lauk basah, kalau bab shopping barang dapur sebulan sekali Cik Ash pergi shopping, kadang barang yang guna cukup-cukup sebulan guna kadang ada jer lagi macam lebih kurang stock sebelum covid-19 lagi Cik Ash buat begitu senang malas nak pergi kedai selalu nak barang semua ada tak putus begitu. Hihihi. 


Untuk bulan Januari aritu entri dekat blog yang dapat Cik Ash kongsikan sebanyak 21 entri. Biasa la sekarang ni dah kurang main laptop sejak laptop dialihkan letak sebelah televisyen sebab suami Cik Ash nak layan cerita dekat netflix disambungkan kabel HDMI tv dengan laptop dapat la menonton cerita dekat TV. Cik Ash sejak suami langgan netflix ni apa lagi menonton cerita korea la hahaha, dah banyak cerita ditengok kebanyakan bersiri-siri kan. hihihi tu yang jarang menulis dekat blog. Nanti Cik Ash kongsi cerita korea apa yang Cik Ash tengok hihihi. 


Sepanjang bulan Januari 2021 aritu, Alhamdulilah diberikan rezeki menulis artikel daripada syarikat traveloka dan produk dari Cosmoderm. Untuk permulaan bulan Februari ini belum ada lagi, harap rezeki Cik Ash untuk menulis artikel dipermudahkan. Untuk bulan ni maybe akan sibuk sikit dengan urusan luar pada hari isnin baru ini ada urusan di bank teman suami, 7hbln ini pulak nak bawa mok mentua Cik Ash jumpa pakar untuk kesihatan beliau ni. InsyaAllah kalau ada kesempatan Cik Ash akan taip entri dekat blog ni. Ok la korang semua, Cik Ash undur diri dulu ya, jumpa lagi nanti di lain entri ya. InsyaAllah..


With Love 

Cik Ash

This post have 4 komentar

avatar
Kasih Juju delete February 5, 2021 at 12:02 PM

InsyaAllah ada rezeki untuk bulan ini. Sama2 lah kita berdoa

Reply
avatar
Cik TK delete February 6, 2021 at 11:39 AM

Happy February!!!

Macam kami pun, beli barang dapur pun sekali banyak. Jadi tak ada la jap jap nak keluar.

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post