Sunday, June 13, 2021

author photo

 GIVEAWAY SAMBAL BILIS PEDAS - d' SAMBAL licious | Assalamualaikum, dah lama tak Join giveaway dekat blog ni, so hari ini Cik Ash ambil peluang untuk blogger kita yang ada buat giveaway untuk memperkenalkan produk yang beliau jual iaitu sambal pedas.


Sambal


Syarat untuk Join pun mudah korang yang nak Join boleh la ke blog Klik Join Giveaway  Hadiah untuk pemenang akan mendapat 1 botol sambal ni, 3 pemenang di cari mana tahu salah seorang tu korang , rezeki kan. Jom memeriahkan giveaway ni kita bantu sesama blogger bagus dapat mengenali blogger kan. 


Cik Ash doakan semoga perniagaan Fairus amat dan isteri dipermudahkan segalanya, semoga perniagaan sambal ini maju dan dikenali ramai. Aamiin.

Cepat pergi join giveaway ni korang sempat lagi nak Join tarikh tutup penyertaan pada 15 Jun 2021. Ok la Cik Ash undur diri dulu, jumpa lagi nanti, 

This post have 5 komentar

avatar
fairus delete June 13, 2021 at 2:32 PM

Terima kasih kerana sudi menyertai giveaway ini.

Reply
avatar
Ziana Eunos delete June 13, 2021 at 3:50 PM

gud luck awak
gee pun join gak :)

Reply
avatar
Mia Liana delete July 20, 2021 at 12:21 AM

singgah sini dari giveaway yang sama...

https://www.mialiana.com/2021/06/giveaway-sambal-bilis-pedas-d-sambal.html

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post