Wednesday, June 23, 2021

author photo

 Pelakon Kanak-Kanak Malaysia | Assalamualaikum...Hai korang semua apa khabar lama tak coret-coret dekat blog last entri pada 13 Jun aritu hahaha, nampak sangat malas nak menulis entri dekat blog, mujur pagaviews dekat masih ok disebabkan entri-entri lama ada yang cari. 


childhood
                                           Kredit gambar ig Syafie Naswip


Sebenar hari ini Cik Ash update entri dekat blog nak kongsikan dengan korang semua mengenai antara-antara pelakon-pelakon zaman-zaman kanak-kanak yang mesti ada korang rindu nak tengok lakonan mereka tak ,macam Cik Ash ingat pelakon dalam tentang bulan, cili padi dan ramai lagi.


Tahniah diucapkan buat kerana usaha beliau mengumpulkan senarai pelakon kanak-kanak zaman kegemilangan mereka di intagram beliau kalau nak tengok boleh la pergi usha instagram stories antara pelakon kanak-kanak yang pernah mewarnai industri tanah air kita pada zaman kegemilagan mereka. Cik Ash tengok stories instagram Syafiq semua dan besar dah ada  berkahwin dah anak dah, terasa diri ni dah semakin tua hahhaha. 


Di dalam status instagram syafie ada mengatakan impian beliau untuk menyatukan kesemua pelakon kanak-kanak di dalam satu filem, series ataupun supertele, semoga Allah mendengar doa syafie suatu hari nanti. aamiin.


Baca Juga 👉Wajah Terkini Pelakon Bolloywood Mohabbatein


Ok la korang semua itu jer nak bagi tahu kalau korang masih ingat siapa pelakon kanak-kanak yang korang pernah tengok lakonan mereka semua, kalau ada sila komen dekat bawah ni hihihi.

This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post