Thursday, July 29, 2021

author photo

Alhamdulilah Menang Giveaway Di Instagram | Assalamualaikum... Hai korang semua, Hari ini nak kongsi hadiah giveaway yang Cik Ash join baru-baru dekat instagram rakan blogger akan dapat hadiah tepung bestari telur masin tu. 


menang



Kalau ikut dekat rumah Cik Ash selalu guna tepung bestari untuk ayam yang original kadang tu yang pedas, rumah ni stock sentiasa ada sebab suami suka makan ayam goreng kfc. Dia kata kalau nak bandingkan dengan dekat kedai sedap isteri dia buat lagi hihihihi.



Baru-baru ini Cik Ash ada join giveaway rakan blogger yang ada buat dekat instagram, giveaway mudah hanya komen dan tag pemenang akan di DM oleh pihak tepung bestari food. Alhamdulilah rezeki Cik Ash dapat menang dah lama tak menang hadiah giveaway sejak dah slow-slow join contest, giveaway hihihi, maybe sebab faktor sekarang malas nak buat apa banyak duk mengadap televisyen layan drama, dengar zikir-zikir.


Terima kasih kepada pihak bestarifood hadiah tepung telur masin ni, tak sabar nak guna dalam masakan nanti. Nanti Cik Ash kongsi masakan yang menggunakan tepung telur masin ni dekat facebook dan instagram.

This post have 7 komentar

avatar
aienienka delete July 29, 2021 at 6:36 PM

Dapnya tepung bestari tu. Tak pernah cuba yang telor masin. Buat ketam masak telor masin dapnya. hehe

Reply
avatar
babYpose delete July 30, 2021 at 12:40 AM

Salam, Alhamdulillah rezeki. Tahniah..

Reply
avatar
Sii Nurul delete August 1, 2021 at 11:23 PM

Alhamdulillah.. Tahniah kak..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post