Saturday, July 3, 2021

author photo

 Alhamdulillah Tersenarai Pemenang Segmen 24 Jam Bloglist #41 MiaLiana.com | Assalamualaikum...Hai korang semua,  baru-baru blogger kak Kak Mia ada buat segmen baru sempat nak Join kali ni. Lagi pulak dah agak lama Cik Ash tak join segmen ni. 


Pemenang

Tak sangka pulak kali ini Join segmen kak Mia Liana ni tersenarai sebagai pemenangnya. Alhamdulillah rezeki blog Cik Ash sambil suka-suka join segmen tanda supoort kita juga boleh tambah kenalan dan dapat memperkenalkan blog kita kepada orang lain. Sekarang dah kurang masa untuk jalan-jalan ke blog lain. Ambil peluang join ni nanti ada masa free boleh blogwalking kan.





So kepada yang join segmen ini Cik Ash ucapkan tahniah juga buat mereka yang tersenarai dalam Bloglist kak Mia Liana. Tersenarai dalam bloglist pun dah buat hati Cik Ash gembira blog ni masih ada tuahnya hihihi.


Baca Artikel :

👉Koleksi Blog Cik Ash Menerima Hadiah Dan Menang


Ok la korang Cik Ash out dulu, lewat update blog hari sebab sibuk sedikit dengan urusan kerja sebagai surirumah dekat rumah ni, penat buat kerja rehat boleh tertidur hihihi, taip entri sekerat jalan. Terima kasih sudi membaca entri ni kita jumpa lagi nanti. 

Next article Next Post
Previous article Previous Post