Saturday, October 16, 2021

author photo

 Buku Masakan Pressure Cooker Dan Air Fryer Oleh Chef Hanieliza | Assalamualaikum, Hai korang, hari ini Cik Ash ingin berkongsi satu laman sesawang yang menarik untuk korang yang sangat minat dengan buku-buku untuk dijadikan bahan bacaan, untuk kali ni Cik Ash senarai set kombo yang menarik korang perlu dapatkan iaitu Set Kombo Easy Cook. Menarik sangat sesuai la untuk Cik Ash hari-hari kerja memasak dekat dapur. 


Bco


Cik Ash tengok pelbagai jenis buku yang kita boleh beli dekat sana kita pilih nak buku apa lepas itu bank in duit, tunggu jer buku-buku yang kita order tu sampai  depan pintu rumah nanti. 


Antara pilihan yang Cik Ash rasa bagus korang perlu dapatkan buku di Bookcafe.com ialah di bawah ni. 



1. 77 Resepi Istimewa PRESSURE COOKER




2. 77 Resepi Istimewa AIR FRYER


Sangat sesuai kepada kakak-kakak, adik-adik, emak-emak yang ada dua peralatan elektrik Preesure Cooker dan Air Fryer yang pening dan tak tahu cara nak masak dengan betul menggunakan kedua-dua peralatan ni. 


Kedua-dua buku ini menghimpunkan 77 Resepi Istimewa pelbagai kategori yang dihasilkan 100% daripada periuk tekanan pelbagai guna. Manakala untuk air fryer pelbagai aneka hidangan harian yang mudah dan cepat dimasak . NiResepi resepi yang dihasilkan oleh Chef Hanieliza yang terkenal dengan buku 1 Hari 1 Resepi. 

 

Macam menarik tak korang jom apa tunggu lagi  korang harus ambil peluang  dapatkan set  kombo easy Cook ni kalau korang nak kan kelainan dalam masakan. Cik Ash dah masuk dalam list nak beli la nanti. Kalau nak join sekali kedua-dua buku masakan yang menarik korang boleh terjah di 77 Resipi Istimewa PRESSURE COOKER : Edisi Kemaskini dan 77 Resipi Istimewa AIR FRYER

This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post