Saturday, April 24, 2021

author photo

Tempah Pakej Aqiqah Dengan AQIQAHCENTRE.COM Lebih Mudah Dan Senang | Assalamualaikum, Hai, kita masih lagi dalam tempoh PKPB/PKPP untuk melawan pandemik Covid-19, mesti ada ibu bapa yang pening memikirkan bagaimana untuk membuat aqiqah dengan situasi sekarang walaupun kerajaan dah umum boleh merentas daerah tetapi nak rentas negeri masih tidak boleh dan memikirkan kalau buat majlis mesti kena ikut SOP dan ingin menjaga keselamatan semua Cik Ash ada terjumpa satu laman sesawang yang ada menawarkan pakej aqiqah yang dapat membantu ibu bapa yang pening nak buat aqiqah untuk kelahiran anak iaitu Aqiqah Online.


Aqiqah


Memikirkan keadaan sekarang ni, memang agak susah sikit kita nak buat majlis, nak kena cari tempah sesuai untuk majlis aqiqah ni, tambahan pulak apa yang Cik Ash tahu untuk kos tempahan pengurusan aqiqah di Malaysia agak mahal kosnya bagi yang tidak berkemampuan tidak dapat untuk meneruskannya majlis itu. 


Ini pengalaman adik Cik Ash sendiri dia rancang nak buat majlis aqiqah ni dekat Kelantan tetapi dengan keadaan sekarang ini majlis itu tertangguh cara terbaik beliau memilih membuat aqiqah secara online menggunakan Aqiqah Online. Dia bagitahu murah dan senang bagi dia yang berkerja dan dengan keadaan sekarang ni.


Oleh sebab itu memikirkan dengan keadaan sekarang nak laksanakan majlis aqiqah memang masalah dengan harga kos yang mahal, apa yang Cik Ash tahu kalau sebelum ini yang nak buat majlis aqiqah di Malaysia paling minimum adalah sekitar RM700 untuk satu bahagian lembu. Bagi syarat aqiqah yang afdal untuk anak lelaki ialah dua ekor kambing yang cukup syarat, manakala bagi anak perempuan satu ekor, bila memikirkan 1 ekor kambing dah memecah RM800 ke atas tidak ke ianya memakan belanja yang begitu besar.Itu tak di campur dengan kos untuk cari tempat yang sesuai, nak cari tempat yang sesuai pun susah nak kena cari ada alatan sesuai, tempat duduk yang sesuai, tambahan pulak kalau ibu bapa yang sibuk dengan urusan masa lagi bermasalah untuk mencari kambing, lepas tu kena sembelih dan memasak untuk dijamukan kepada tertamu mesti penat kan. Tetapi kebanyakan ibu bapa tak dapat pahala nak teruskan aqiqah ni disebabkan 7,14,21 hari ada ibu dan bayi yang mengalami masalah kuning dan ibu pula mengalami komplikasi. Jalan terbaik dan memudahkan pilih lah servis di Aqiqah Online Anak Lelaki


Apa Itu AqiqahCentre.com

Aqiqah Centre adalah sebuah syarikat milik AC AGROTECH SDN BHD yang berpangkalan di Cyberjaya dan syarikat anak Malaysia ini mempunyai pengalaman sejak tahun 2014 dalam menguruskan ibadah aqiqah dan qurban di Tanah Suci Mekah. Aqiqah Centre telah membantu urusan aqiqah lebih 5 ribu ekor di Malaysia dan berjaya menguruskan amanah dengan penyempurnaan lebih dari 19 ribu ekor untuk ibadah Aqiqah dan Qurban di luar negara. 


Kenapa Perlu Pilih AqiqahCentre.com dan Perbezaan

Aqiqah Centre ianya sebuah syarikat yang mengendalikan secara online dan terbukti boleh dipercayai. Dengan menggunakan aqiqah ini kita tak perlu nak peningkan kepala lagi sebab ianya mudah dan senang semua mereka uruskan kerana seperti di bawah ni.


👉Ianya 100% online - memang amat sesuai la kalau ibu bapa ang sibuk dengan kerja tambah dengan situasi sekarang lagi mudah untuk berurusan secara online tak perlu dah nak keluar dari rumah.

👉 Harga Murah - Untuk harga pula yang Cik Ash boleh kata ianya agak murah dan mampu milik untuk menempahnnya dan ianya dilaksanakan di Mekah dan daging aqiqah itu akan diagihkan kepada faqir miskin dan insan yang memerlukan di sekitar Mekah. 

👉Bukti Sembelihan - Untuk urusan persembelihan kambing di Mekah mereka akan sertakan video berserta dengan sebutan nama anak sebagai bukti. Khas untuk aqiqah sahaja.

👉Trusted - Tambahan ianya trusted pakej dimana ramai artis-artis yang telah berurusan dengan Aqiqah Centre dan mereka sangat berpuas hati mengambil pakej dan mereka menguruskan 21,000 sembilihan sejak tahun 2014 lagi






👉 Menarik lagi dengan Aqiqah Centre ini setiap penyertaan akan menerima sijil yang diperbuat daripada ukiran kau sebagai cenderahati yang siap dengan nama anak. 




Bagaimana Untuk Mendaftar Pakej Aqiqah Centre Online

Anda hanya perlu 3 langkah yang mudah untuk anda menyertai aqiqah online murah yang ditawarkan oleh Aqiqah Centre ini. 


1. Sila layari https://aqiqahcentre.com/borang-aqiqah-mekah/. Selepas itu pilih sama ada mahu Daftar Aqiqah atau Daftar Qurban. Isi maklumat yang dikehendaki berserta alamat penghantaran sijil.

2. Seterusnya buat pembayaran melalui sistem bayaran secara online banking.

3. Anda akan terima video bukti selepas 3 hari ibadah aqiqah/qurban dan sijil dalam masa 2 minggu selepas itu. 


Macam mana senang dan mudah kan, apa tunggu lagi ini la masanya untuk anda yang selama ini tercari-cari pakej aqiqah untuk menjalankan ibadah aqiqah ni.  


Untuk sebarang pertanyaan lanjut, anda boleh sahaja menghubungi klik https://aqiqahcentre.yzza.io/kl84m/


Website | Facebook


#aqiqahcentrecom

#aqiqahonline

This post have 2 komentar

avatar
Nina Mads delete April 25, 2021 at 9:32 AM

Menarik dan mudah skrg nk bt aqiqah

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post