Saturday, August 27, 2022

author photo

 Produk Terbaru MAGGI® Nutri-licious™ Aglio Olio | Assalamualaikum...Hai semua, terima kasih yang sudi singgah baca dekat blog ni walaupun tuan rumah dah jarang update. Cik Ash ada nak bagitahu Maggi ada keluarkan produk terbaru mi segera yang pertama diiktiraf dengan logo Pilihan Lebih Sihat (HCL).


maggi alio olio


Merupakan sumber protein dan Vitamin B6. MAGGI® Nutri-licious™ Aglio Olio baharu, inspirasi daripada resipi tradisional Itali dengan aroma bawang putih yang menggamit selera. MAGGI® Nutri-licious™ Aglio Olio disempurnakan dengan Mi Bijian Penuh Tanpa Goreng yang diperbuat daripada gandum Australia. 


Cik Ash dah cuba makan MAGGI® Nutri-licious™ Aglio Olio ini kalau yang pernah makan perisa Aglio Olio mesti suka dengan rasanya, macam Cik Ash dah cuba memang boleh diterima dengan tekak ni , Mi yang digunakan sedikit nipis dan tidak kenyal. Bila makan, terasa mi macam maggi biasa jer, mungkin sebab maggi guna mi wholegrain untuk versi sihat kan.kalau bagi dekat suami dan mak mentua dia orang memang tak boleh makan perisa yang jenis pelik-pelik ni.


Perencah dia pulak, bagi Cik Ash rasa tak berapa nak seimbang, ada terasa masin, ada rasa bawang putih yang kuat, dah gaul dengan rata masih ada kekurangan rasa disitu tapi boleh la diterima dengan tekak ni. 


Kalau korang nak cuba produk daripada Produk Terbaru MAGGI® Nutri-licious™ Aglio Olio boleh la dapatkan di shopee >>>>https://invle.co/cld9i10

This post have 4 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post