Sunday, December 18, 2022

author photo

The Masked Singer Malaysia Musim Ke-3 | The Masked Singer Malaysia bakal membuka tirainya semula dengan kehadiran 15 orang barisan selebriti termuka negara yang terdiri daripada nama-nama hebat dari pelbagai cabang seni seperti penyanyi,pelakon,pelawak,personaliti TV,atlet sukan,pempengaruh media sosial dan ramai lagi. siapakah disebalik topeng kostum yang comel-comel ni. Tak sabar nak tengok mereka berentap disebalik topeng. Untuk rekaan kali nampak kostum yang menarik dan comel-comel pulak. 


tmsmy3



Sebelum ni TMSMY Musim 1 telah menyaksikan penyanyi popular tanah air, Aina Abdul dinobatkan sebagai Juara dalam Kostum Bunga Raya. Manakala untuk TMSMY musim ke-2 dinobatkan penyanyi Shila Amzah dalam kostum Rambutan.


'The Masked Singer Malaysia' menggunakan format asal program realitii popular dari Korea Selatan, "The King Of Mask Singer" yang turut diadaptasi di negara-negara lain seperti Indonesia,Thailand,China dan Amerika Syarikat.


Untuk barisan kerusi Juri tetap The Masked Singer Malaysia ini terdiri daripada personaliti hiburan  muka baharu diperkenalkan iaitu Elly Mazlein, Zul Ariffin, Sharnaaz Ahmad, Shuib Sepahtu, Emma Maembong. Didie Alias dan Atu Zero. Manakala Ella Aminuddin pula kembali sebagai juri untuk tiga musim. Di hoskan oleh pengacara tersohor, Datuk AC Mizal. 


Siapakah disebalik topeng akan bergelar Juara 2022 ni, nantikan kesemua 15 kostum akan berentap pada 23 Disember 2022 selama 10 minggu dan seisi rakaman dibuat di Putrajaya International Convention Centre (PICC).


Antara kostum yang unik akan berentap bergelar Juara nanti adalah barisan peserta iaitu Mawar Berduri, Kurita, Si Tangkis, Betta Fish, Lollipop, Bertih Jagung, Zirafah, Abang Burger, Mr Parrot, Manggis, Pizza Panas, Brokoli, Nyoq Muda, Dewi Angsa dan Si Mawas. Seperti tahun sebelum,busana-busana ini direka khas oleh Akma Suriati Awang.

This post have 2 komentar

avatar
Tinsyaz delete December 21, 2022 at 11:07 AM

Tak sabarnya Tinsyaz nak tengok The Masked Singer musim kali ni

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post