Sunday, April 2, 2023

author photo
Tempah Jersey Sublimation Murah Di KedaiJersi.com,Penghantaran Seluruh Malaysia |Assalamualaikum ada tak di antara korang kat sini yang nak tempah jersey sublimation murah direct kilang? Kedai printing jersey direct kilang yang boleh buat macam-macam jenis printing baju dan jersey sublimation dengan harga murah, berkualiti serta boleh buat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak? 



Saya nak kenalkan satu kedai printing ni yang ada tawarkan bermacam-macam servis printing baju dengan harga yang murah sebab diaorg ada kilang printing sendiri. Korang nak print baju apa je. Semua kedai ni boleh buat. Baju kelab, baju hari keluarga, jersey sublimation, uniform, baju korporat dan macam-macam lagi la. 


Zaman sekarang ni memang dah jadi trend dan kemestian untuk tempah baju syarikat, baju kelab, baju persatuan, baju aktiviti sukan, baju konvoi, baju family day. Lagi-lagi kalau kelab persatuan dan syarikat. Memang wajib kena buat sebab ia adalah penjenamaan dan marketing untuk orang kenal kelab persatuan dan syarikat kita. Baru nampak satu keunikkan dan kelainan kat situ kan?


KedaiJersi.com Perkhidmatan Printing All In-House Production


KedaiJersi.com ni kalau korang nak tau, semua penghasilan jersey adalah All in-house production. Maksudnya semua pengeluaran dikawal sepenuhnya oleh syarikat terus dari kilang sendiri dan bukannya sub atau hantar ke kilang lain ya. Jadi kualiti printing pastinya terjamin dan sipa pada masa yang ditetapkan.   


           



Untuk pengetahuan korang semua, KedaiJersi.com ni dimiliki oleh Mafeya Sdn Bhd iaitu syarikar printing t-shirt yang berpengalaman lebih 10 tahun dalam bidang printing custom jersey, printing t-shirt, uniform & cenderahati korporat. Kalau nak tahu, mereka ni ada 3 kilang printing dan 1 kilang jahit pukal di Shah Alam, Selangor iaitu:






1. Kilang Printing T Shirt Silk Screen 



Printing T-Shirt Silk Screen banyak digunakan oleh kedai printing baju. Biasanya kalau korang nak print baju rewang, family day, baju kelas, baju persatuan, baju kelab atau sebagainya boleh gunakan perkhidmatan ini sebab boleh dicetak dengan kuantiti yang banyak dan harganya juga lebih murah berbanding dengan teknik printing yang lain. 


Banyak juga syarikat, kelab dan persatuan yang gunakan perkhidmatan printing Silk Screen ni untuk print baju kerana kosnya yang lebih murah. Korang yang nak buat baju Family Day atau baju syarikat tu boleh la guna printing jenis ni. 


2. Kilang Custom Jersey Sublimation


Jersey sublimation ni memang tengah trending sekarang ni. Bukan setakat geng-geng motor je yang pakai, geng kereta, geng kelab dan persatuan pun ada yang pakai tau. Sebabnya boleh print full color & unlimited design.


Ramai yang pilih untuk print baju jenis ni sebab boleh dicetak dengan garfik yang tinggi hampir keseluruhan baju. Nak senang cerita, baju yang selalu geng-geng motor pakai time konvoi tu la jersey sublimation. Cantik kan baju-baju diaorang tu! Macam-macam design ada yang best, colorfull keseluruhan bahagian baju. 


Baru nampak gempak dimata orang lain hehe. Yang tengok baju jersey kita pun akan rasa wow dan teruja. Baru la bertambah-tambah hensem dan cantik!


So, lepas ni kalau nak tempah baju aktiviti, baju kelab, baju persatuan, baju syarikat, baju family day dan tak payah pening-pening nak cari kilang yang boleh buat. Korang boleh tempah kat KedaiJersi.com je. Nak design jersey sublimation ready made atau custom pun dioarang buat tau. Dari design sampai la ke jahitan semuanya diaorang buat. 


3. Printing Cenderahati Korporat 


Selain printing t-shirt dan jersey sublimation, mereka juga ada tawarkan servis printing cenderahati korporat, medal dan trofi. Kalau korang ada buat pertandingan dan perlukan hadiah cenderahati seperti medal dan trofi boleh la gunakan perkhidmatan mereka ni. Nak buat barangan korporat untuk syarikat pun boleh macam lanyard, pen, beg, cawan dan macam-macam lagi la pun boleh. 


Ha...Macam-macam kan perkhidmatan yang ditawarkan oleh KedaiJersi.com dan Mafeya Sdn Bhd ni. Semuanya ada dalam satu syarikat je! Kalau korang ada buat acara atau pertandingan, memang mudah kerja korang nak cari macam-macam perkhidmatan printing dan cenderahati. Tak perlu dah merata nak cari servis yang berbeza. Jimat masa! 


4. Kilang Jahit atau Sulaman Berkomputer


Nak cari kilang jahit yang boleh jahit dengan kuantiti yang banyak atau secara pukal? Ha... Mereka juga ada tawarkan perkhidmatan tempahan menjahit Uniform, T-Shirt, Jubah, Blouse, Seluar, Tudung, Baju Melayu, Kurta dan pelbagai jenis pakaian secara ready made atau pun custom made dengan harga kilang. Butik-butik yang nak cari kilang jahit pukal untuk stok Ramadan dan Raya nanti boleh la dapatkan perkhidmatan dari mereka ni.


Selain daripada perkhidmatan menjahit, mereka juga ada buat perkhidmatan sulaman berkomputer atau embroidery ya. So korang tak perlu risau kalau tempah uniform & custom jersey kat sini, sebab company ni memang ada kilang jahit dan mesin printing sendiri. Harga kat sini korang faham-faham lah, mesti terlajak murah. Harga direct kilang kan!!!



6 Sebab Kenapa Korang Kena Print Jersey Sublimation Di KedaiJersi.com





  1. Harga murah terus dari kilang (Jimat beribu-ribu duit korang)


  1. Cepat siap dan berkualiti sebab kilang sendiri dan bukan sub kilang syarikat lain.


  1. All in-house production. Memiliki kilang jahit, Kilang printing Silk Screen, Kilang Jersey Sublimation dan Kilang Sulaman Berkomputer sendiri. (Kualiti, harga & masa dikawal sepenuhnya oleh syarikat)


  1. Khidmat nasihat percuma berkenaan tempahan (Mesra pelanggan)


  1. Penghantaran ke Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak


  1. Dipercayai oleh banyak syarikat-syarikat swasta & Jabatan Kerajaan seperti Media Prima, KarangKraf, Ninja Van, UiTM, UNISEL, UMP, UIA, Sime Darby, Pos Malaysia, Maybank, KASTAM, Imigresen, MBSA, MPS dan banyak lagi.


Buat Duit Tambahan Jadi Ejen KedaiJersi.com


Berita baik untuk korang yang nak cari duit tambahan. Mereka juga ada buka pendaftaran ejen untuk usahawan serta individu yang nak buat duit tambahan dengan bisnes printing tshirt, printing baju & custom jersey. Latihan dan bimbingan akan diberikan sepenuhnya oleh syarikat. 


Jadi, kalau korang berminat nak jadi ejen tu cepat-cepatlah daftar kat website mereka atau boleh hubungi nombor telefon yang ada kat website mereka.


Tawaran ejen ni terhad tau… Siapa cepat dia dapat. Inilah masanya peluang untuk korang buat duit tepi. Tak salah kalau kita mencuba mana tahu rezeki korang ada kat situ kan!


Buat Part-Time ejen printing ni mana tahu boleh cover korang punya bayaran bulanan bil utiliti, duit rumah dan duit kereta tanpa perlu usik duit gaji. Suri rumah pun boleh buat ya. Boleh tampung perbelanjaan isi rumah. Zaman sekarang ni kos hidup semakin meningkat. Harga barangan keperluan seperti sayur-sayuran, ayam, telur, minyak masak dan macam-macam lagi barangan naik harga. Kita kena cari alternatif lain untuk tingkatkan pendapatan kita.


Jika korang nak printing baju murah, nak custom Jersey sublimation murah, uniform atau cenderahati korporat harga kilang lepas ni, boleh lah terus hubungi mereka melalui laman-laman dibawah.


SENARAI WEBSITE & RAKAN NIAGA


Atau korang boleh datang terus ke showroom mereka pada alamat dibawah.


MAFEYA SDN BHD (TEAM CETAK)
32A, Jalan Kristal J7/J, Seksyen 7, 
40000 Shah Alam, Selangor.
TEL: 03-55236690 / 017-2290994
Email: ohtshirtselangor@gmail.com 


MAFEYA SDN BHD (KEDAI SUBLIMATION)

30, Jalan Keluli AN 7/AN, 

Taman Perindustrian Bukit Raja Selatan,

40000 Shah Alam, Selangor


MAFEYA SDN BHD (OH! TSHIRT)

17-A, Jalan Kristal K7/K,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.



#teamcetak #printingtshirt #jersey #sublimation

This post have 3 komentar

avatar
Cik Nor delete April 3, 2023 at 10:47 AM

klu ada event besar2 blh la tempah jersey kat sini..mesti murah klu tempah bnyak2..:)

Reply
avatar
Rini Ismail delete April 8, 2023 at 8:20 AM

Penghantaran seluruh Malaysia tu terbaiklah. Senang nak order

Reply
avatar
dear anies delete April 10, 2023 at 3:28 PM

teringat zaman sek men dulu. punya laaa payah nak cari kedai boleh print baju / jersi. bla dah placed order tu, nak daapt order makan bulan! lbh2 lg tshirt muslimah. masa tu tshirt muslimah x famous so kedai amik masa lama nak siapkan. rs nya nak dekat akhir thn kot baru sy dpt pakai... hahaha

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post