Thursday, May 18, 2023

author photo
Redeem Jawab Survey Yougov  | Assalamualaikum... Alhamdulillah lama tak update pasal survey yougov ni, survey online yang paling senang nak dapat point, kumpul banyak-banyak cukup 5000 point boleh dapat duit nilai $25.00 SGD. Kalau dalam Malaysia kita akan dapat RM70. 


yougov


Cik Ash lupa pulak nak kongsi redeem point Yougov kali keempat pada 12 April 2022 dan untuk kali kelima pada 4 April 2023.  Sekarang tengah mengumpul point tebusan kali yang ke enam pulak. Lama-lama mengumpul point tu nanti boleh redeem lagi. Alhamdulillah rezeki sikit-sikit boleh la nak top up beli apa yang kita nak kan.


Untuk pengetahuan korang jawab survey ni korang kena rajin ya, kalau orang ada sifat malas tu, banyak songeh, apa-apa yang yang tak kena dimata Korang tu tak digalakkan join jawab survey ni, perlu ada minat dan rajin jawab survey baru dapat point-point tu.


Kalau korang nak join jawab survey Yougov ni boleh la daftar dekat SINI. Dah daftar boleh jawab survey yang dihantar dekat email dengan rajin nanti mesti akan sampai survey yang kerap. Bila dah kumpul point cukup 5000 boleh tebus wang masuk dalam paypal. Nak tahu cara reedeem survey korang boleh baca dekat Reedem Pertama Yougov


Ok la korang semua itu jer Cik Ash nak kongsikan dengan anda semua, tentang  reedem point Yougov ni... so siapa berminat nak jawab survey boleh join ya. Jumpa lagi dientri yang lain. 

This post have 4 komentar

avatar
Cik Nor delete May 18, 2023 at 8:44 PM

Cik nor jwb gak.. Nk msk kali ke 3 kot redeem 😆

Reply
avatar
Nina Mads delete June 2, 2023 at 12:01 PM

mcm best! nanti nk cuba lah

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post