Wednesday, December 13, 2023

author photo

 The Masked Singer Malaysia Musim Ke-4 kembali dengan lebih hebat dan pasti teruja. . Tak sabar nak tengok mereka berentap disebalik topeng. Untuk rekaan kali ini nampak kostum yang menarik dan comel-comel pulak. Tak sabar nak teka siapa disebalik topeng ni.


The Masked Singer Malaysia Musim Ke-4
Kredit Gambar : Gempak.com

The Masked Singer Malaysia Musim Ke 4 akan bersiaran pada 17 Disember 2023 setiap hari Ahad. Menampilkan 15 orang selebriti dan personaliti tempatan dengan gabungan dua akan memperagakan 14 kostum unik pada musim ini iaitu Musang, Sang Kancil, Putera Katak, Mat Helang, Abang Jagung, Roti John, Bawang Putih, Kak Cat, Ikan Emas, Teratai, Bunga Matahari, Pom Pom Kin, Biskut Aiskrim dan buat julung kalinya astro mempekenalkan pasangan dua Cili Padi di pentas The Masked Singer Malaysia.


Untuk barisan kerusi Juri tetap The Masked Singer Malaysia ini terdiri daripada personaliti hiburan  muka baharu diperkenalkan iaitu Datuk Aznil Nawawi, Erra Fazira, Elly Mazlein,Nabila Huda, Angah, Micheal Ang, Zizan Razak, Rozita Che Wan dan Sherry Al-Hadad.


This post have 4 komentar

avatar
Cuya delete December 13, 2023 at 11:21 PM

Cuya belum pernah tengok rancangan ni... sebab rumah takde channel astro

Reply
avatar
fanny_dcatqueen delete December 28, 2023 at 11:59 PM

Eh seruuu sepertinya acara nih. Jadi pesertanya pakai mask ya kak. Dan jurinya banyak jugaaa 😄🤭. Sayaaang saya tak bisa nonton.

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post