Monday, December 25, 2023

author photo

 Zip Pek Vit's Italian Mi Goreng Carbonara | Gabungan lazat mi segera dengan keenakan krim carbonara pasti akan mentarifkan semula pengalaman anda. Dengan terciptanya produk ini, kini mudah untuk anda menikmatinya kerana ia didatangkan dalam bentu zip pek dan mudah untuk dimasak di mana sahaja anda berada. 

Zip Pek Vit's Italian Mi Goreng Carbonara

Keju yang berkualiti tinggi dan gabungan herba serta rempah ratus tempatan digunakan untuk membuat Vit's Italian Mi Goreng Carbonara. Disediakan menggunakan campuran herba, rempah tempatan dan keju. Mi Goreng Carbonara sedap apabila ia masih hangat, dan harus dihidangkan segera untuk mengekalkan teksturnya yang berkrim. Ianya adalah hidangan yang popular dan digemari ramai kerana dianggap salah satu hidangan mewah. 


Dengan menggunakan 400ml air masak, anda boleh hidangkan Zip Pek Vit's Italian Mi Goreng Carbonara  dengan sepantas 4 minit! Pembungkusan Zip pek ini sesuai terutamanya kepada mereka yang sibuk bekerja, mereka yang suka melancong dan mereka yang tidak mampu menghabiskan masa berjam-jam untuk memasak. 


Vit's ialah salah satu jenama tempatan pertama yang mencipta siri Itali seperti Carbonara, Bolognese, dan Aglio Olio. Lebih mudah untuk meletakkan produk segera atau sedia untuk dimakan kerana hanya mengambil masa yang lebih singkat dan lebih mudah untuk menarik orang ramai membeli produk ini kerana Zip Pek Mi Goreng Carbonara adlaah pilihan terbaik kepada mereka yang ingin mencuba makanan segera.


Cara Penyediaan Zip Pek Vit's Italian Mi Goreng Carbonara


Langkah Pertama :

Koyakkan garis pertama untuk membuka pek. 


Langkah Kedua :

Tuangkan 400ml air mendidih ke dalam pek sehingga menutupi mi dan zipkan, biarkan selama 4 minit sehingga mi lembut.


Langkah Ketiga 

Koyakkan garis kedua untuk membuang air.


Lankah Keempat

Masukkan serbuk perencah, minyak perasa dan ramuan tambahan ke dalam pek dan gaulkan dengan mi sehingga sebati. Vit's Italia Mi Goreng Carbonara sedia untuk dihidangkan.


Produk ini korang boleh dapatkan di pasaraya Aeon dan online store Shopee, Lazada & Tiktok dengan hanya RM3.94.


Baca : PAN MEE GORENG PERISA AYAM PENYET

This post have 3 komentar

avatar
Roziah @ Cie delete December 25, 2023 at 8:10 PM

Belum pernah jumpa lagi vits flavour ni. Selalu beli yang flavour ayam je.

Reply
avatar
fanny_dcatqueen delete December 29, 2023 at 12:01 AM

Menarik iniii. Dan memang cocok utk traveler atau yg nak kemping kan. Tak payah masak, tinggal seduh. Semoga THN depan saya jadi balik KL, bisa cari produk ini dan coba 😄

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post