Tuesday, March 5, 2024

author photo

 Dapat Hadiah Dari Bali Indonesia | Assalamualaikum...sebenarnya dah lama dapat hadiah ni. Hadiah ini adalah hadiah pemberian oleh Kak ipar  yang sulung family beliau ada travel ke Bali Indonesia bulan Februari aritu.


Dapat Hadiah Dari Bali Indonesia

Hari ini Cik Ash nak kongsikan hadiah daripada Bali , hadiah yang Cik Ash dapat adalah makanan pie 3 jenis perisa, baju 3 helai untuk Cik Ash yang kuning, hitam yang tengah tu suami punya, hitam sebelah kiri yang mok mentua Cik Ash, dapat magnet peti ais dan kopi bubuk.


Pie

Kopi Bubuk

Magnet Peti ais

Baju T-shirt

Alhamdulilah rezeki kami suami isteri walaupun tak dapat pergi Bali Indonesia  dapat juga merasa barang dari Bali tu. Hihihi. Terima kasih Kak ipar dan family bagi hadiah ni. Pie sedap makan, baju pulak cantik kain pun ok tak panas pakai. Kopi dia dah cuba minum buat kopi susu rasa macam mocha bila minum air kopi bali ni hahaha. Ok la itu jer Cik Ash nak kongsi kat blog ni. 

This post have 5 komentar

avatar
Ana Jingga delete March 5, 2024 at 4:53 PM

rezeki dari jauh tu Ekin, Alhamdulillah..

Reply
avatar
Shahada Fauzi delete March 17, 2024 at 10:15 PM

kopi dia rasa mocha eh kin? dia takde campuran gula dengan mentega la kiranya eh?

Reply
avatar
Cik Ash delete March 18, 2024 at 5:35 PM

Ha ah kin letak kopi n susu pekat jer rasa macam ni mocha jer.

Reply
avatar
Fanny_dcatqueen delete March 26, 2024 at 1:18 AM

Pie susu, itu kesukaan anak saya juga 😄. Kalo ke Bali pasti dia minta dibawakan pie susu. Kopi bali saya suka, tapi tak pandai meracik. Kalo buat sendiri kacau rasaaanya. Tp jika ke kedai kopi, dan minta barista buatkan kopi dengan memakai kopi bali, sedaap langsung 🤣

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post