TICKER

Wednesday, June 29, 2011

Dialog Perbualan Cik Ash & Fathnin Lyana

Dialog Perbualan Cik Ash & Fathnin Lyana | Assalamualaikum.. Hai apa khabar Cik Ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat. Entri ni Cik Ash simpan dalam entri nak ingat pertama kali berbual dengan anak saudara yang sulung. hihihi

Jom2 baca perbualan dialog (phone ) Cik Ash dengan anak saudara yang sangat cerdik,pandai berkata-kata.. siapa lagi fathnin lyana la.. hehhehehe.. memang perbualan ni  tak leh lupa...masa ni kakak fathnin umur 3 tahun cakap pelat lagi tapi Cik Ash tulis bahasa nak suruh faham.. sekarang kak fathnin dah darjah 4  taw...



CIK ASH 



VS 



FATHNIN


Cik Ash : Hello Fathnin


Fathnin : Hello Cik Ash 


Cik Ash : Fathnin wat apa tu 


Fathnin : tak wat apa


Cik Ash : Fathnin dah makan ke


Fathnin : Dah mkn.. mama cuap.. Cik Ash...Cik Ash.. jom2 g main sungsun..


Cik Ash : aduhhh fathnin apa tu sungsun. Cik Ash tak faham la sayang. 


Mama Fathnin: sungsun tu gelengsor la.. 


Cik Ash : owh... hahahhahaha.. gelengsor..ok2 nanti Cik Ash g perak. Cik Ash bawa fathnin jln2 key.. 


Fathnin : Ok... Cik Ash.. Cik Ash... nak duit nak g kfc n g mkn ayam.


Cik Ash: hahahhahahaha.. Terkesima Cik Ash dengar fathnin mintak duit taw. cerdik la fathnin ni.. dah pndai mintak duit ea. Ok2 nanti fathnin balik raya Cik Ash belanja kfc taw.. huhuhu.. (ingat ke janji ni tunggu dan lihat la balik raya nanti)


Fathnin : erm..lepas pada tu fathnin bercakap dengan bahasa yang Cik Ash tak faham apa.. macam-macam bahasa dia guna..( ada  Cik Ash dengan macam korea,cina,jepun,inggeris dan apa2 aja2 bahasa yg terkeluar di mulut dia). 


Cik Ash: aduhhhhhh Fathnin cakap apa ni Cik Ash tak fhm la sayang.. hahhahahahha.. Cik Ash cuma ya n tidak jer.. lps tu dia suka aku pun suka gak.. 


sekian dari saya.. insyaAllah akan datang ada lagi perbualan ni... hhhahahahah



2 comments: