Monday, January 2, 2023

author photo

 Selamat Tahun Baru 2023 | Assalamualaikum... Selamat Tahun Bau 2023 buat semua rakan blogger yang mengenali pemilik blog ni.



Selalunya kalau masuk tahun baru mesti ada azam kan, kalau bagi Cik Ash tak tahu nak azam apa hahaha, berharap diberikan kesihatan baik dari segi fizikal dan mental, walaupun tak ada anak kehidupan sebagai suri rumah dan jaga ibu mentua ada cabarannya, diberikan kekuatan dengan kehidupan ni. Bila dah bertambah umur nak berubah ke arah kebaikan dari segi pemakaian yang masih belum sempurna, nak perbanyakkan buat zikir dan selawat. Semoga Cik Ash istiqamah untuk berubah ke arah kebaikkan.


Kenangan 2022 yang tak dapat Cik  Ash lupa sampai ke hari ini dimana Perginya Seorang Kakak Dalam Hidupku, Al-Fatihah buat arwah. Ujian dimana suami Cik Ash sakit masuk wad selama 5 hari. Ibu Mentua Cik Ash beberapa kali masuk di tahun 2022 akibat masalah asma dan paru-parunya. Semoga ditahun 2023 diberikan kesihatan yang baik buat Cik Ash, suami, aboh, ma,ibu mentua dan semua ahli keluarga Cik Ash. 


Ok la korang semua, semoga apa yang korang azam untuk tahun ni tercapai dan dipermudahkan urusannya. Jumpa lagi di entri yang lain. Awal tahun ni mungkin sibuk dengan urusan luar. InsyaAllah kalau ada masa kelapangan Cik Ash update entri dekat blog.

This post have 2 komentar

avatar
adianiez AIDA delete January 3, 2023 at 4:02 PM

semua tu dugaan utk tambah pahala.
bertabahlah :)

selamat tahun baru 2023 dari aida utk ekin.

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post