Thursday, June 22, 2017

author photo
Rancangan TV Hari Raya Di Astro

rancangan tv 

Assalamualaikum...
Hai korang semua apa cik ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat ya... alhamdulilah kesihatan cik ash dah kembali beransur pulih masa ada lagi rasa gastrik tapi tahan pada aritu kalau duk selembik  atas katil letih jer....hihihihihihi.. 


Bila tiba hari raya ni mesti la ada rancangan telemovie, Hindustan dan TV show hari raya kan.. jangan lupa temunjaji korang dengan rancangan tv drama-drama yang pernah main di astro aritu.. 
Di bawah ini di antara-antara drama yang pernah main dulu di astro ria 
ialah  Famili Tuan Ihsan - 1 Syawal 25jun17 - 10.00 pagi di astro ria ,Suri Hati Mr Pilot Raya - 1 Syawal 25jun17 - 9.00 malam di astro ria ,Abang Bomba I Love Raya - 2 Syawal 26jun17- jam 10.00 pagi  di astro ria,Sayang  Papa Saya Tak Raya - 3 Syawal 27jun17 - jam 10.00 pagi di astro ria. 



Rancangan Maharajalawak Mega Raya pun akan di tayangkan siarannya pada 1 Syawal 25jun17 jam 12 tengah hari di astro WARNA. Gegar Vanganza Kirim Salam Raya siaranya pada 24Jun17 jam 9.00 malam. Turut disiarkan rancangan Parodi Raya Dulu Dan Sekarang pada 2 Syawal 26jun17   jam 1 petang di astro ria..

Manakalan filem hindustan lama iaitu MANN pulak akan ditayangkan di TARA HD pada 3 Syawal 27jun17 jam 9 malam. Dan Sultan 1 Syawal 25jun17 jam 9.00 malam juga. Dan juga filem Kabali siaranya pada 26Jun17 pada jam 9.00malam.


 Ok la itu saja yang Cik Ash nak kongsikan dengan korang semua.. rasa cik ash banyak lagi rancangan tv ni ..jangan lupa tengok ya.. rasa cik ash mesti tak sempat nak layan sebab asyik beraya.... raya keempat tu baru relaks suami dah bekerja.. 


This post have 8 komentar

avatar
Junzie delete June 22, 2017 at 8:10 AM

smua pun btemakan raya =) ju kalo raya ni mmg xda ttgk tv. sbuk bjalan ke hulu ke hilir xD

dah rasa sgt aura raya tu, pagi td gerak ke tempat kerja, langsung xjammed da dekat kk ni

Reply
avatar
Mohd Noor Shawal delete June 22, 2017 at 8:38 AM

anda di tag..

http://www.mohdnoorshawals.com/2017/06/segmen-bloglist-haslina-july-2017.html

Reply
avatar
Shafyqah Azahar delete June 22, 2017 at 8:59 AM

duk tunggu shmr raya hahaha :P #bukanlofattah

Reply
avatar
apekinahdotcom delete June 28, 2017 at 2:16 AM

Hmmm ada cerita yang best ada yang tak. Huhu

Reply
avatar
nini delete July 4, 2017 at 5:21 PM

Raya ni tak tengok tv pun....hari hari pergi beraya...hahaha

Reply
avatar
Rabiahtul adawiyah delete July 18, 2017 at 3:50 PM

mann tu best..my fav drama hindustan

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post