Thursday, November 28, 2019

author photo
Giveaway Akhir Tahun - Wang Tunai dan Template Blogger Premium | Assalamualaikum...Cepat-cepat buka blog sebab nak support dan join giveaway yang dianjurkan oleh blogger Hasrul Hassan ni. Hampir terlupa nak ucapkan terima kasih kepada korang yang sudi membaca dan memberi komen dekat entri Lagu Ost Drama Setelah Ku Dimiliki.

Giveaway Wang Tunai dan Template Blogger Premium
Klik Banner Untuk Join 



Lagi pulak syarat yang di berikan tak ada susah mana, sesiapa yang ingin join giveaway ni masih sempat lagi tarikh tutup pernyertaan ni pada 30 November 2019. Klik Banner di atas kalau nak join ya.

Syarat-syaratnya korang boleh follow tengok dekat blog nak join sila klik banner di atas ya.

Komen Cik Ash Mengenai Blog Hasrul Hassan

Cik Ash mengenali blog HH dah lama kalau tak silap pada tahun 2013 masa tu blog ada problem sesuatu masa mencari toturial terjumpa la blog HH ni. So daripada situ Cik Ash selalu rujuk apa-apa mengenai masalah blog akan rujuk blog HH. Tambahan pulak blog HH bagus untuk mereka yang baru berjinak-jinak dengan blog  boleh buat rujukan untuk blog, dalam blog HH ada berkongsikan cara dan menjana pendapatan dengan blog, tutorial dan tip yang mudah difahami dan jelas untuk diikuti. Selain itu, blog HH berkongsi cerita tentang kisah-kisah kehidupan harian dan family dan tempat-tempat menarik.

Ok la itu jer komen Cik Ash mengenai blog HH. Semoga ada rezeki untuk Cik Ash nanti. Jumpa lagi nanti kalau ada masa Cik Ash update blog ya. Loni sibuk sikit dengan urusan peribadi.

1 komentar:

avatar
Husniey Husain delete November 29, 2019 at 11:44 PM

Wahh.. Blog HH jadi rujukan ya.. Goodluck moga ada rezeki ya

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post