Sunday, March 28, 2021

author photo

 Fenomena Musim Bunga Sakura Malaysia | Assalamualaikum... Sana sini ramai kongsi koleksi gambar fenomena musim bunga sakura. Hari ini Cik Ash tak terkecuali nak juga la kongsi koleksi gambar yang sempat Cik Ash ambik dekat taman perumahan Cik Ash duduk sekarang.


sakura



Kalau tak silap Cik Ash tahun ni paling meriah pokok ini berbunga maybe disebabkan keadaan cuaca musim panas sekarang  musim pokok ini berbunga, dah tak nak ke korea bila tengok pokok tu lebat berbunga hihihi. Koleksi gambar yang sempat Cik Ash ambik semua semasa dalam kereta maybe hasil gambar nya tak menarik hahaha, masa ambik gambar ni waktu panas matahari tengah naik puteri lilin tak boleh nak berpanas hahaha. 


Kalau yang kahwin pada musim pokok ni berbunga elok sangat ambik outdoor dekat bawah pokok ni mesti menarik dan lawa sangat ni. Jom la usha gambar di bawah ni. 







This post have 2 komentar

avatar
Cik Puan Ena delete April 9, 2021 at 11:49 PM

Cantik kan. Ena balik kampung pon mcm ni jugak sepanjang jalan tapi tak stop amek sbb tak suai nk snap.

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post