Wednesday, September 15, 2021

author photo
Sample Susu Tepung Anlene Actifit 3X  | Assalamualaikum, Hai korang hari ini Cik Ash nak kongsi susu Anlene 3X yang dah sampai lama kat rumah lupa bila baru kongsi, sampel susu anlene ini pun Cik Ash tak ingat isi bila. 

Anlene


Bila sampai barang sampel ni mesti la teruja hihihi, di dalam parcel itu terdapat 2 sachet susu. Cik Ash dah cuba minum Susu Anlene Actifit 3X ni boleh diterima tekak. 


Nanti boleh beli susu tepung Anlene ni, apa yang Cik Ash tahu mengenai susu tepung anlene ni ianya penting untuk membina dan mengekalkan tulang, sendi dan otot yang sihat agar dapat menyokong pergerakan dan fleksibiliti kita di dalam menjalankan aktiviti harian. 




Anlene Actifit 3X dengan 50% lebih nutrien dan Movemax, mengandungi kalsium tinggi, protein, kolagen, vitamin dan mineral. Kalau korang berminat untuk dapatkan sampel susu tepung Anlene ni korang boleh jer pergi web https://www.anlene.com/my/ms.html. Tak pun korang boleh shopping di Lazada dan Shopee ya. 

Ok la itu jer nak kongsi Cik Ash dapat sample Susu Anlene Actifit 3X jer hihihi, memang terasa sendi-sendi tulang dah berbunyi kena minum susu untuk kuatkan tulang la nanti hahaha. 

This post have 7 komentar

avatar
ezy.fia delete September 15, 2021 at 11:19 AM

lamanya xminum susu anlene ni.. dlu sllu minum yg dlm kotak.. hihi

Reply
avatar
Ain Athirah delete September 16, 2021 at 4:40 PM

Bagus untuk tulang. semoga sihat selalu!

Reply
avatar
Cik Ash delete September 23, 2021 at 8:38 AM

Ha ah betul baik untuk tulang

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post