TICKER

Thursday, November 20, 2014

♥Bahasa Syurga♥






Hai.. hari ini ekin dapat ilmu tentang Bahasa Syurga yang di kongsi oleh kak Ana Ahlia Zairul di facebook...setahu ekin Ya Zaujah bermaksud isteri.. bukan itu saja ada lagi yang sama maksud  dengan Ya Zaujah ni iaitu Ahlia bermaksud bidadari/isteri

ekin nak tukar nama gmail  macam kat bawah ni ok tak.. :) hihihihi

                                                       

 ANA AHLIA MASRI 


9 comments:

  1. Sedap jugak nama Ahlia tu.
    Maksud pun baik

    ReplyDelete
  2. @mama 3farhanah

    ha ah nama sedap maksud bagus... kalau ada rezeki dapat anak girl insyaAllah letak nama ni... hihihi....

    ReplyDelete
  3. sgt sedap!!!
    maksud pun kena aje kan...
    sgt sesuai...

    ReplyDelete
  4. @adianiez AIDA

    hihihihi.... ha ah sedap bnyi bila bcnya... sebutannya

    ReplyDelete