-->

Wednesday, April 10, 2019

author photo
Ragam Mekcik Nampak Kotak Aduhaii | Siapa dekat sini ada kucing, mesti kucing korang ada perangai pelik juga kan, macam kucing Cik Ash ni ada perangai pelik pantang nampak kotak ada jer la ragam dia. 

Ragam Mekcik Nampak Kotak Aduhaii
Cik Ash pernah beli tilam tidur dekat dia sampai kesudah tak nak tidur atas tu, kena paksa jer tu marah orang paksa dia. Nak tengok macam mana perangai dia kena paksa boleh tengok dekat entri Hadiah Untuk Kucing Kesayangan.

Masa waktu kejadian Mekcik nak tidur dalam kotak dekat luar sana cuaca yang mendung dan hujan mungkin sebab sejuk la ni nak bermanja tidur dalam rumah hahaha, bukan tilam yang dicari kotak yang kecil ni juga di carinya. Dah la kotak tu segala benda alat-alat jahitan yang Cik Ash simpan, ada jarum bagai boleh pulak dia tidur hahaha. Jom la usha gambar mekcik dekat bawah ni hihihi. 








Itu la gambar Mekcik tengok dari mula sampai akhir, syok la tu tidur dalam kotak kecil tu, muat pulak tu tidur, dah la gembok hahaha, aduhaiii mekcik ni macam-macam perangai la. Ok la korang itu Cik Ash nak update nak kongsikan ragam kucing kesayangan Cik Ash jer pun hihihi. Jumpa lagi nanti.
your advertise here

This post have 8 komentar

avatar
Cik Nor delete April 10, 2019 at 10:24 AM

kucing cik nor bulu gni la kin..habis kna curi..huhu

Reply
avatar
Abam Kie delete April 10, 2019 at 3:58 PM

ini kucing betina kan? nanti dia ada anak pasti comel anak2 dia kan? kucing abe kie dah hilang. huhuhuhu

Reply
avatar
mamapp delete April 11, 2019 at 6:25 PM

haha kucing mmg gitu kan.. terhibur layan diorang ni

Reply
avatar
Cik Ash delete April 13, 2019 at 8:29 AM

aduh sedih hilang kucing ni

Reply
avatar
Cik Ash delete April 13, 2019 at 8:29 AM

hom betina abam kie. kena kasi doh arwah ayah mentua g kasi hihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete April 13, 2019 at 8:30 AM

ha ah terhibur dengan ragam dia

Reply
avatar
Rodiah Amir delete April 21, 2019 at 4:56 AM

tak sedar diri eh saiz awak tu hahahhaha

Reply
avatar
Shikin Razali delete May 11, 2019 at 6:53 AM

Hihi Mekcik ingat dah kurus la tue, tue yang dia nak tido dalam kotak jea.. Maklumlah puasa jugak kan..

Reply
Next article Next Post
Previous article Previous Post