Thursday, July 6, 2017

author photo
Design Watermark Pemenang  Giveaway Annivesary Dan Duit Raya By Cik Ash |  Assalamualaikum...Hai korang semua apa khabar masih mood beraya lagi ke tu.. mungkin ada yang dah berpuasa enam kan.. Cik Ash jer belum lagi, masih tak kuat nak teruskan puasa enam lagi..
                                     

watermark tengkubutang
          
Alhamdulilah bulan puasa aritu hingga raya Cik Ash ada buat giveaway dah Cik Ash akan bagi hadiah dekat satu pemenang watemark hasil design daripada Cik Ash.. Pemenang yang bertuah dapat Watermark daripada Cik Ash ialah blogger TengkuButang, Tahniah diucapkan beliau di atas kemenangan ni..

Gambar dekat atas itu hasil design Cik Ash buat beliau, alhamdulilah cik TB suka sangat dengan hasil kerja Cik Ash.. gambar kucing dalam watermark mesti beliau seorang pencinta kucing macam Cik Ash hihihihi.. terima kasih diucapkan kepada TengkuButang di atas support giveaway Cik Ash baru-baru ini...

So kepada yang belum mengenali blogger TengkuButang sila la singgah ke blog beliau taw.. ada banyak pengkongsian cerita yang menarik di kongsikan di blog beliau..

so kepada yang tempah watermark dan header untuk blog boleh emailkan di ash.rie8506@gmail.com

Sharing My Ceritera

Ok la setakat ini saja dulu Cik Ash kongsikan dengan korang entri Cik Ash ni jumpa lagi nanti di entri yang lain akan menyusul lagi..


This post have 4 komentar

avatar
Wan Syahida Kahar delete July 6, 2017 at 9:31 AM

Tahniah kepada pemenangnya, Tengku Butang..

Reply
avatar
Nurul Syahirah delete July 6, 2017 at 12:46 PM

wahhhh.. smart sangat watermark tu :D

http://www.syahirahvaliant.com/2017/07/giveaway-nurul-friends.html

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post