Tuesday, April 2, 2019

author photo
Bulan April Tahun 2019 Dah | Dah bulan baru di tahun 2019, 4 bulan dah kita berada di tahun 2019, sekejap jer rasa kan, tak lama akan menyambut bulan ramadan. Pantas berjalan masa. 

Bulan April Tahun 2019 Dah
Bulan Mac aritu Cik Ash agak kurang menulis di blog, sosial media yang lain, nak buat macam mana ada masalah kesihatan sikit dan kesibukan nak ubahsuai tandas kat rumah untuk kegunaan ibu mentua yang berusia nak buat tandas duduk nanti. Memudahkan beliau guna nanti. Nak blogwalking pun malas bila ada penyakit M ni. 

Sepanjanng bulan Mac 2018 aritu entri dekat blog hanya 16 entri jer tulis dekat blog, nampak tu kekurangan menulis sekarang, bila mood nak datang ni, Cik Ash jadi bukan sebab apa entah sejak balik kelantan aritu masa aboh sakit mood blog hilang entah kemana. Tertinggal di kelantan la kut hahaha. Job review Cik Ash dah kurang ambik sekarang. 



Sekejap jer dah bulan April ni, permulaan April Cik Ash sibuk dengan urusan luar lagi, maybe nak update bila ada masa ada la entri yang menyusul dekat blog ni. Semoga rezeki menulis di blog sentiasa ada dan dipermudahkan urusan Cik Ash. Ada yang tanya kenapa Cik Ash sekarang dah kurang bertegur di sosial bukan apa tangan Cik Ash ada masalah sikit hihihi, sebab tu jarang nak join apa-apa dah sekarang. Cik Ash masa orang sama tak yang sombong.

Ok la korang semua itu jer untuk hari ini nak update jer, hahaha, nanti kalau ada kelapangan Cik Ash jalan-jalan dekat blog korang ya. InsyaAllah. 


This post have 3 komentar

avatar
Sunah Sakura delete April 2, 2019 at 11:31 PM

moga2 diberi kesihatan yang baik...ameen

Reply
avatar
Norihanyusuf delete April 5, 2019 at 10:07 PM

Semoga dipermudahkan segala urusan ekin sekeluarga

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post