Friday, May 10, 2019

author photo
RICHWORKS MAHU BANTU 10,000 ORANG UNTUK UBAH HIDUP SEMPENA MERDEKA 2019  | Assalamualaikum...Siapa kat sini adalah seorang yang cita-cita ingin menjadi seorang usahawan jutawan, Ini Cik Ash ada nak kongsi satu program yang sesuai untuk korang. Pernah tak korang dengar pasal Dr. Azizan Osman. Kisah beliau memang hebat diperkatakan oleh setiap orang yang telah bergelar usahawan. Beliau dikenal sebagai Master Coach RicWorks yang telah berjaya melahirkan ramai usahawan jutawan dan banyak menyumbang kepada perkembangan dan kemajuan dalam bidang keusahawanan di Malaysia.

Nak Ubah Hidup

Cik Ash ada berita baik nak bagi tahu korang ni, Richworks International Sdn Bhd dengan sukacitanya telah melancarkan program baru NAK UBAH HIDUP 2019-KUASAI POTENSI DIRI, KEWANGAN DAN BISNES secara Live Event pada 30  Ogos hingga 1 September 2019 di Setia City Convetion Center (SCCC). Setelah 11 tahun ditubuhkan lebih 700,000 peserta telah hadir ke program yang dianjurkan oleh Richworks. 




Ramai antara mereka yang hadir, telah berjaya merubah diri mereka dari hidup biasa-biasa menjadi luar biasa dengan berniaga. Apa yang lebih menarik, ramai dari mereka asalnya hadir dengan keadaan kusut, penuh bermasalah, dengan tekanan kewangan dan beban hutan keliling pinggang. 



Selain dari itu, ramai yang berniaga tanpa ilmu perniagaan yang betul menyebabkan bisnes mereka susah nak berkembang. Malahan mereka terpaksa berhadapan dengan cabaran untuk membuat jualan bulanan yang tinggi dan konsisten. Dan ini juga mempengaruhi tahap kewangan dan pendapatan mereka sehingga menyebabkan ramai antara mereka terpaksa menanggung beban hutang bisnes yang mempengaruhi keadaa hidup mereka.  

Tapi setelah menghadiri beberapa program RichWorks, ramai yang mula menikmati hidup yang lebih baik dengan kebanyakkannya muncul sebagai usahawan berjaya di dalam pelbagai bidang kerana mereka berjaya mengambil tindakan merubah hidup mereka untuk keluar dari kepompong bebenan masalah dan tekanan kewangan.

Sehingga hari ini, Dr Azizan Osman sebagai Master Coach RichWorks telah berjaya melahirkan ramai usahawan jutawan dan banyak menyumbang kepada perkembangan dan kemajuan bidang keusahawanan di negara ini, antaranya kemajuan anak-anak bangsa dengan rekod peningkatan pencapaian usahawan melalui program bisnes dan pemasaran hanya dalam tempoh seawal 3 bulan hingga  18 bulan.


Beliau telah bergelar jutawan seawal usia 32 tahun melalui syarikat yang diasaskannya pada 2008, Azizan menerusi RichWorks International Sdn Bhd, kini merupakan peneraju seminar latihan dan pencetus pembangunan keusahawanan dan pemasaran. 

RickWorks melihat program ini sebagai peluang kami untuk membantu lebih ramai orang dengan berkongsi ilmu bagaimana mereka boleh Ubah Hidup dengan menguasai pontensi diri,kewangan dan bisnes. 
Kami yakin, Program Nak Ubah Hidup yang beliau sasarkan pada bulan Ogos ini sempena Merdeka 2019 akan dihadiri oleh lebih 10,000 peserta selari dengan misi kami melahirkan lebih ramai bakal usahawan. Program ini akan menjadi pencetus titik perubahan dalam kehidupan mereka apabila mereka sedar dan tahu bagaimana program ini boleh bantu ubah hidup mereka dari Zero ke Jutawan hanya dengan berniaga. 
"Ramai diluar sana merasai bahang daripada tekanan ekonomi dan saya melihat ia semakin mencabar terutama buat mereka yang berpendapatan tetap,rendah atau sederhana dan golongan yang tidak bekerja, ditambah dengan kesan peningkatan harga barang dan kesan daripaa kenaikan kos barangan dari luar negara disebabkan nilai tukaran ringgit yang lemah buat masa ini."
Azizan berkata, beliau sebagai individu mungkin tidak mampu mengubah ekonomi dunia tetapi melalui platform program ini yang merupakan inisiatifnya dipercayai dapat membantu lebih ramai orang,terutamanya Melayu untuk memperkasakan diri dan bangsa dengan ilmu dan formula untuk melonjakkan keupayaan diri.


"Mungkin tidak semua akan menghargai perkongsia ilmu ini tetapi mudah-mudahan ia dapat membantu mereka yang komited dan perlukan bimbingan daripada ilmu dan pengalaman saya selama ini untuk membina kehidupan dan tahap kewangan yang lua biasa,InsyaAllah."
"Selain dari itu,jika sebelum ini Richworks adalah sinonim dengan Program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) yang telah berakhir pada bulan November 2018, kami yakin isi kandungan Program Nak Ubah Hidup ini akan 10 kali lebih berimpak dari Program IMKK kerana program baru ini dapat membuka peluang kepada lebih ramai rakyat Malaysia untuk memahami potensi sebenar diri mereka melalui ilmu serta pengalaman dan kesilapan saya untuk mereka mengubah dan memperbaiki diri, hidup dan tahap kewangan mereka menjadi luar biasa."kata Azizan lagi.

Lagi pulak sekarang program ini sedang membuat pendaftran terbuka sertai program yang hebat ini pada bulan Ogos nanti. So kepada korang yang berminat nak ubah hidup korang itu boleh membuat pendaftran dibuka sekarang untuk program www.nakubahhidup.com

Untuk sebarang maklumat dan info mengenai program Nak Ubah Hidup yang telah dianjurkan oleh Richworks International Sdn Bhd ni korang perlu rujuk di bawah ini :-

Hotline: 1-300-88-2424
Twitter : Azizan Official
Youtube : Azizan Osman
Email : inquiries@richworks.com.my

This post have 13 komentar

avatar
Safiena delete May 10, 2019 at 1:03 PM

Terima kasih info nya sis. Nanti Safiena tengok link tu. Selamat berpuasa :)

Reply
avatar
mek yunie delete May 10, 2019 at 1:14 PM

tk pernah dengar lagi ni..

Reply
avatar
Julia Johari delete May 10, 2019 at 3:14 PM

Ramai rakan artis pun join seminar dia...nampak bagus lah

Reply
avatar
mamapp delete May 10, 2019 at 4:30 PM

orang berniaga memang perlu ada ilmu supaya apa yg dibuat semua membuahkan hasil.. program yg bagus dari Richworks

Reply
avatar
.atynFATHIN. delete May 10, 2019 at 9:59 PM

Bersemangat nak join kita baca.

Reply
avatar
Rodiah Amir delete May 11, 2019 at 8:49 AM

Ramai woo yang join talk Dr ni

Reply
avatar
Ciktie delete May 11, 2019 at 9:45 PM

Best nampak program ni.. hari tu ada tengok kat tv. Memang ramai yang join

Reply
avatar
Husniey Husain delete May 12, 2019 at 4:14 PM

Seronok kalau dapat up motivasi kan

Reply
avatar
Cik Min delete May 12, 2019 at 6:06 PM

Dulu kak min pernah join kelas dr azizan ni..3 hari berlangsung

Reply
avatar
Dunia Zumal delete May 13, 2019 at 4:57 AM

Program yang sangat menarik untuk disertai...

Reply
avatar
Dunia Mar delete May 13, 2019 at 8:54 AM

ramai yang dah join program dr azizan osman ni. dan ramai yang dah berjaya ubah hidup mereka. alhamdulillah.

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post