Wednesday, June 3, 2020

author photo
Jom Shopping Online Di PG Mall | Assalamualaikum...Baru-baru ini saya ada terbuka satu laman sesawang Online Shopping. Laman sesawang itu adalah PG Mall. Bagi saya ini adalah plaform e-dagang Malaysia No.1 yang telah ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi. Terima kasih kepada yang sudi membaca entri Lagu Ost Drama Nasi Kerabu Untuk Che Abe.


 
Tambahan pulak disebabkan kita masih berada di dalam Perintah Kawalan Pengerakan Bersyarat (PKPB) ni, Walapun kerajaan dan bagi kelonggaran sedikit dan membenarkan kita pergi shopping mall tetapi dalam hati perasaan ini masih lagi risau dengan keadaan di luar sana. Nasib baik la saya bukan selalu keluar shopping di mall. Hanya sebulan sekali jer pun. Memikirkan perkara itu untuk selamat saya telah jumpa satu plaform online shopping yang menarik kerana ianya merupakan satu online shopping yang berkonsep ConsuMerchant ini adalah yang pertama di dunia yang mana boleh dapat insentif pembelian sendiri setiap kali membeli-belah di PG Mall dan pembelian oleh pembeli lain yang mendaftar melalui refferal link.

Apa Itu PG Mall

PG Mall adalah satu-satunya platform membeli-belah dalam talian Malaysia yang disokong oleh PG Group. Telah ditubuhkan sejak dari 2017 lagi, PG Mall adalah plaform e-dagang No.1 Malaysia dan satu-satunya plaform e-dagang tempatan di Malaysia. PG Mall juga merupakan salah satu dari Top 3 laman web marketplace berdasarkan laporan yang oleh Iprice.


Di PG Mall terdapat pelbagai barangan yang dijual dari barangan keperluan harian, barang dapur, smartphone, sukan dan banyak lagi. PG Mall juga sentiasa memastikan harga produk dan perkhidmatan yang ditawarkan adalah berpatutan dan tak membebankan pembeli. 

Love You 3,000 Kempen 



PG Mall sekarang sedang mengadakan promosi yang menarik iaitu Love You 3,000 Kempen. Untuk pengetahuan korang setiap bulan PG Mall akan ada 2 kali cabutan bertuah, Ianya merupakan satu insiatif yang dilakukan oleh PG Mall untuk korang mendapatkan peluang terbaik ini untuk memenangi hadiah wang tunai bernilai sehingga RM3000. Macam mana menarik tak, kalau korang nak sertai Love You 3,000 Kempen ini mudah sahaja. Caranya adalah korang hanya perlu berbelanja minimum RM30 dalam satu invois secara automantik dan pihak PG Mall akan adakan cabutan bertuah dan akan membuat pengumuman pemenang pada setiap 15 dan 30 haribulan. Best lagi semakin banyak korang membeli-belah, semakin tinggi peluang korang untuk memenangi cabutan bertuah ni. Untuk maklumat lanjut korang klik Loveyou3k.

Bayaran Balik 20% Maybank ORPay 



Berita baik buat korang yang menggunakan Maybank ORPay atau MAE apabila korang shopping di PG Mall korang juga bakal menikmati diskaun 20% dengan minimun RM30. Promosi ini boleh digunakan sebanyak 2 kali dalam tempoh kempen ini. Promosi ini sah sehingga 6 Jun 2020. Lebih menarik PG Mall adalah satu-satunya plafrom e-dagang yang menerima bayaran melalui kesemua e-wallet yang ada di Malaysia.

Forever Cash Back Up To 3.5%


Ada lagi yang menarik korang juga boleh menikmati pulangan tunai sepanjang masa di PG Mall ini. Korang boleh dapat reward cashback berterusan melalui program "Forever Cash Back PG Mall" Korang boleh menikmati pulangan tunai sehingga 3.5% apabila korang kongsi refferal link korang kepada pengguna baru untuk berbelanja di PG Mall. Nak tahu lebih lanjut mengenai cashback ini korang klik jer link ni okay consuMerchant-concept.

Hampir terlupa nak bagitahu korang juga boleh memuat turun aplikasi PG Mall ini di playstore dan Apple Store ataupun layari laman sesawang PG Mall untuk membeli-belah. Jadi, apa tunggu lagi, Jom la shopping online di PG Mall dan tak perlu nak bersusah payah keluar shopping dan boleh nikmati ganjaran yang menarik di PG Mall. 

Untuk sebarang maklumat lanjut mengenai laman PG Mall korang boleh tengok detail di bawah ini : - 

Website | Facebook | Instagram 

This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post