Friday, June 17, 2016

author photo
Jom Blogwalking #11 | Assalamualaikum... Hai korang semua, selamat pagi semua, hari ini Cik Ash rajin nak blogwalking blog la, So blog siapa yang bertuah tu jom kita usha dekat bawah ni ya.


Sambil blogwalking sambil kita tambah kawan rapatkan silaturrahim sesama blogger ya.. salam perkenalan untuk semua blog yang Cik Ash blogwaking.

Pagi jumaat ni Cik Ash rajin nak blogwalking blog yang tak pernah Cik Ash singgah langsung hihihihi... mereka bertuah adalah seperti berikut :- 
tambah kawan di alam maya jom semua 

This post have 32 komentar

avatar
FIZA BUNYAMIN FAIZ delete June 17, 2016 at 7:12 AM

Hai...

Saya buat balaa kunjungan..
Terima kasih berbanyak kerana ada dalam blog list tersebut.

:-)

Reply
avatar
kisah si dairy delete June 17, 2016 at 8:06 AM

thanks ekin singgah blog kisah si dairy...akak singgah sini jugak

Reply
avatar
yaya cendana delete June 17, 2016 at 8:37 AM

ehehe...terima kasih..yeayy....syukur..rezeki di hari jumaat

Reply
avatar
umie yana delete June 17, 2016 at 8:55 AM

Thanks ekin / cik ash sebab sudi blogwalking hiphiphorray.. Nanti, nak blogwalking jugalah..hehe

Reply
avatar
ZaridaIshak delete June 17, 2016 at 9:36 AM

wah... rajinnya awak. Terima kasih yer sudi senaraikan blog kita dalam blogwalking... :*

Reply
avatar
Syeeda delete June 17, 2016 at 9:49 AM

Kunjungan balas dari Syeeda, terima kasih sudi jalan-jalan kat blog Syeeda.

Reply
avatar
efa othman delete June 17, 2016 at 9:56 AM

Balas kunjungan .Thanks ekin ziarah blog efaothman dan tersenarai dlm list blogwalking....

Reply
avatar
Ahlam Miera Shafie delete June 17, 2016 at 10:32 AM

tq Ekin.. Ahlam follow skli.. :)

Reply
avatar
Ain Athirah delete June 17, 2016 at 11:16 AM

okay dah bookmark. nnti ain blogwalking :D

Reply
avatar
zweytoria delete June 17, 2016 at 12:16 PM

Singgah jap..Terima kasih singgah blog sy. Salam Jumaat :D

Reply
avatar
pokcikblogger delete June 17, 2016 at 12:22 PM

Selamat berblogwalking... terima kasih kerana berkunjung ke blog pokcik

Reply
avatar
Cikla Shahril delete June 17, 2016 at 2:57 PM

Wah.. Cikla Ada tersenarai.. Nnti Cikla singgah ye.. Happy blogwalking gais...

Reply
avatar
Sha Mohamed delete June 17, 2016 at 3:50 PM

Rajin ekin bw.. Sha nie kadang2 jer dapat.. huhuhu..

Reply
avatar
Cik Ash delete June 17, 2016 at 5:35 PM

Ekin ada masa terluang blogwalking bila sibuk memang tak BW lansung tu buka blog taip entri

Reply
avatar
Zaza Iman delete June 20, 2016 at 5:13 AM

salam...terima kasih dtg ke blog saya.. salam kenal jgk ya :D maaf kelewatan berkunjung. Salam ramadhan.

Reply
avatar
izzeyda delete June 21, 2016 at 3:48 PM

semoga dapat blogwalking lagi banyak ya..

Reply
avatar
Cik Mimie delete June 22, 2016 at 4:19 PM

Happy Blogwalking Kak Ekin :)

Reply
avatar
Norihanyusuf delete June 23, 2016 at 2:04 PM

Nice ekin. Keep it up, don't give up. 😊😊

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post