TICKER

Friday, June 17, 2016

Jom Blogwalking #11

Jom Blogwalking #11 | Assalamualaikum... Hai korang semua, selamat pagi semua, hari ini Cik Ash rajin nak blogwalking blog la, So blog siapa yang bertuah tu jom kita usha dekat bawah ni ya.


Sambil blogwalking sambil kita tambah kawan rapatkan silaturrahim sesama blogger ya.. salam perkenalan untuk semua blog yang Cik Ash blogwaking.

Pagi jumaat ni Cik Ash rajin nak blogwalking blog yang tak pernah Cik Ash singgah langsung hihihihi... mereka bertuah adalah seperti berikut :- 
tambah kawan di alam maya jom semua 

32 comments:

  1. Hai...

    Saya buat balaa kunjungan..
    Terima kasih berbanyak kerana ada dalam blog list tersebut.

    :-)

    ReplyDelete
  2. thanks ekin singgah blog kisah si dairy...akak singgah sini jugak

    ReplyDelete
  3. ehehe...terima kasih..yeayy....syukur..rezeki di hari jumaat

    ReplyDelete
  4. Thanks ekin / cik ash sebab sudi blogwalking hiphiphorray.. Nanti, nak blogwalking jugalah..hehe

    ReplyDelete
  5. wah... rajinnya awak. Terima kasih yer sudi senaraikan blog kita dalam blogwalking... :*

    ReplyDelete
  6. Kunjungan balas dari Syeeda, terima kasih sudi jalan-jalan kat blog Syeeda.

    ReplyDelete
  7. Balas kunjungan .Thanks ekin ziarah blog efaothman dan tersenarai dlm list blogwalking....

    ReplyDelete
  8. okay dah bookmark. nnti ain blogwalking :D

    ReplyDelete
  9. Singgah jap..Terima kasih singgah blog sy. Salam Jumaat :D

    ReplyDelete
  10. Selamat berblogwalking... terima kasih kerana berkunjung ke blog pokcik

    ReplyDelete
  11. Wah.. Cikla Ada tersenarai.. Nnti Cikla singgah ye.. Happy blogwalking gais...

    ReplyDelete
  12. Rajin ekin bw.. Sha nie kadang2 jer dapat.. huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekin ada masa terluang blogwalking bila sibuk memang tak BW lansung tu buka blog taip entri

      Delete
  13. salam...terima kasih dtg ke blog saya.. salam kenal jgk ya :D maaf kelewatan berkunjung. Salam ramadhan.

    ReplyDelete
  14. semoga dapat blogwalking lagi banyak ya..

    ReplyDelete
  15. Nice ekin. Keep it up, don't give up. 😊😊

    ReplyDelete