Thursday, August 26, 2021

author photo

NESTUM Baharu Keledek Ungu & Keladi Sebenar | Assalamualaikum...Baru-baru ini Cik Ash sempat request sample NESTUM baharu Keledek Ungu & Keladi Sebenar. Bila tengok warna ungu memikat la sungguh Cik Ash bab ungu memang tak boleh nak lari mesti nak juga warna ungu.


nestum





Cik Ash dah cuba rasai sendiri NESTUM baharu ini dengan kebaikan keledek ungu dan keladi di gabungkan bersama rasanya lebih nikmat dan sedap. Menarik tentang NESTUM Baharu Keledek Ungu & Keladi ni adalah kalau korang yang seorang aktif serta mengamalkan pemakanan yang sihat, berita baik buat korang kerana produk ini amat sesuai menjadi piligan sebab ianya membantu memberikan sumber tenaga untuk hari korang dia samping itu ianya kaya dengan nutrisi. Kalau dah terlampau sibuk tak sempat nak makan korang boleh gantikan NESTUM Keledek Ungu & Keladi jer.


Mengandungi Antioksida Secara Semula Jadi Dari Keledek Ungu & Keledi

Keluaran terbaharu ini mempunyai gabungan istimewa keledek ungu dan keladi yang mengadungi antosianin, sejenis antioksida semula jadi dalam tumbuhan berwarna ungu yang sangat bermanfaat untuk korang harus cubanya nanti. 


Hanya amalkan bijirin NESTUM Keledek Ungu & Keladi, korang akan dapat menikmati ubi yang sebenar dengan khasiat multibijrin dalam setiap hidangan. Tambahan pula, ianya mempunyai  tinggi serat, 30% kurang gula dan tanpa sebarang pewarna tambahan pun. Jadi ianya sangat sesuai untuk korang yang ingin mengamalkan gaya hidup yang sihat. 


Untuk korang yang ingin memcuba merasai sendiri produk terbaharu NESTUM Keledek Ungu & Keladi untuk hidangan sihat korang setiap hari korang boleh dapatkan di pasaraya berdekatan ataupun dengan keadaan sekarang masih dalam tempoh PKP apa kata korang beli online terus ke LAZADA dan SHOPEE

This post have 4 komentar

avatar
anamizu delete January 31, 2021 at 11:22 AM

hai cik ash.teringin juga nak cuba rasa sbb terpukau dgn color ungu dia tu hehe

Reply
avatar
Nina Mads delete March 4, 2021 at 8:35 AM

nampak mcm best utk try ni.. selalu makan keledek ungu goreng

Reply
avatar
✿Cik Cappuccino Latte ✿ delete August 29, 2021 at 3:03 PM

Dah cuba memamng sedap . Dan rasanya lain dari yang lain . Tapi tu laa susah nak dapst di supermarket . Kebanyakkan ada original , coklat dan madu

Reply
avatar
Ain Athirah delete September 5, 2021 at 3:14 PM

Wahh dah ada flavour. Uniknyaaa. kalau jumpa boleh try yang kecil punya dulu

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post