Wednesday, March 21, 2018

author photo
Jana Pendapatan Dengan Kaji Selidik Gloviss | Assalamualaikum.. Hai korang semua,Cik Ash korang sihat la ya.


Pernah tak korang terlibat dengan kaji selidik online, Cik Ash nak sharing dengan korang semua ni,ada lagi satu kaji selidik yang rasa sangat bagus untuk jana pendapatan. Kaji selidik itu ialah Gloviss. Gloviss ini dikuasai oleh GVResearch Sdn Bhd, sebuah syarikat penyelidikan pasaran bebas di Malaysia

Jana Pendapatan Dengan Kaji Selidik Gloviss



Gloviss direka untuk memberi anda peluang untuk mendapatkan bayaran untuk mempengaruhi industri penyelidikan pasaran global secara langsung. Kami adalah satu-satunya penyedia bebas perkhidmatan penyelidikan pasaran di Malaysia. Pada masa ini, Gloviss menyediakan Panel dalam Talian untuk syarikat untuk memahami bagaimana produk atau perkhidmatan mereka menjangkau pelanggan mereka dengan berkesan.


Bagaimana Gloviss Berfungsi 


Anda perlu daftar secara percuma, Bila dan selesai dafar semak emel anda untuk tengok tinjauan. Selalunya emel itu berada di dalam peti masuk dan promosi. Seharusnya kerap tengok emel, klik tinjauan dalam emel anda dan dapatkan mata ganjaran point. Anda juga boleh invite rakan-rakan untuk join kaji selidik gloviss ini dengan link refferal KLIk. Selepas dah cukup 3000 point anda boleh tebus point itu dengan wang tunai dan baucer kfc,pizza dan ayamas. Cik Ash dah tebus wang tunai RM30 aritu dah selamat masuk dalam bank hahaha, sampai tak tahu duit tu dah masuk dalam bank. 



Apa tunggu lagi cepat la join Kaji Selidik Gloviss ini hanya daftar secara Percuma  Untuk sebarang pertanyaan boleh ke webiste : https://www.gloviss.com/ ,Facebook page: https://www.facebook.com/glovissco/


Ok la itu jer Cik Ash nak kongsikan dengan korang semua mengenai kaji selidik gloviss. Jumpa lagi nanti ya di entri yang lain..

This post have 6 komentar

avatar
Puan syah delete March 21, 2018 at 1:13 PM

Dah regester... tq cikash

http://www.byshaz.blogspot.my

Reply
avatar
puankuci delete March 21, 2018 at 1:14 PM

waww..baru taau..thanks for sharing this..

Reply
avatar
MisDiarios delete March 21, 2018 at 1:28 PM

baru dengar pasal gloviss ni emmm byk juga benefit dia ya

Reply
avatar
Nieyla Nadia delete March 21, 2018 at 2:32 PM

jawab survey pun boleh jana pendapatan...bgs²

Reply
avatar
Rabiahtul adawiyah delete March 21, 2018 at 3:04 PM

Wah banyak aplikasi yang kita boleh dapat pendapatan sendiri kan.

Reply
avatar
SalbiahM delete March 22, 2018 at 10:28 AM

thanks share cik ash.menarik ni..sekarang ni kena cari duit tambahan kan

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post