Sunday, July 8, 2018

author photo
Kini Mudah Tukar Tayar Anda Di MyTayar.com | Assalamualaikum… Bila sebut pasal tayar kereta mesti semua orang tahu kan.. tayar kereta ni perlu diganti apabila sudah sampai waktu harus la di tukar gantikan. Mesti pening kepala, nak tukar dekat mana la tayar nanti. Kini anda tak payah risau sebabnya anda boleh dapatkan segala maklumat pasal tayar, termasuk harga dan lokasi bengkel yang telah diiktiraf menerusi laman web MyTayar.com. 





Apa yang menarik tentang mytayar.com ini anda boleh mendapatkan segala maklumat mengenai tayar seperti jenama, saiz tayar yang bersesuaian dengan kereta dan yang paling penting adalah harga yang ditawarkan mampu milik. 

Tujuan utama mytayar.com adalah untuk menghalang pengguna daripada ditipu mana-mana pemilik bengkel yang menjadi mangsa kepada pengguna yang tidak curagai. Laman web ini dapat membantu pengguna untuk membeli tayar dengan “Jimat” dan “Telus” dari Bengkel Rangkaian yang menyertai mereka.

Pada masa ini, mereka mempunyai 120 bengkel Network yang ditapis untuk menjadi jujur dan berminat .Kami akan menambah lebih banyak Network Bengkel di lokasi lain tidak lama lagi. 

Dengan membenarkan Bengkel Rangkaian memasukkan harga mereka sendiri secara langsung di laman web semasa mengikuti standard harga mereka, pengguna akan gembira pelbagai pilihan tayar pada harga yang kompetitif, Harga yang kompetitif adalah hasil daripada standard harga yang seragam.




Sebagai contoh, Bengkel A boleh menawarkan harga yang rendah pada tayar Michelin tetapi tidak untuk tayar Continental yang lebih murah oleh Bengkel B. Oleh itu, pengguna boleh memilih untuk harga yang terendah atau membuat keputusan berdasarkan lokasi jarak/bengkel. 

Ini pengguna memberi kuasa untuk membuat keputusan berdasarkan maklumat. Mereka juga ada persamaan dari segi aspek teknikal tayar itu untuk membuat pilihan dengan harga dan lokasi yang diputuskan oelh pengguna itu sendiri. Lihat gambar di bawah ni di mana tayar yang sama Continental ComfortContact 6 Saiz 175/65R14 ditawarkan pada harga yang berbeza dengan setiap bengkel individu. 


Lagi mudah bila ada aplikasi ni jom ikuti langkah-langkah dekat gambar bawah ini :-


Menurut pengasaanya, Ridzuwan Ayeop, MyTayar.com adalah sebuah kedai online  pertama di Malaysia yang membolehkan pengguna mendapat segala informasi mengenai tayar, Menurutnya lagi, MyTayar.com, yang telah diasaskan pada tahun 2014, kini sudah mempunyai 84 bengkel bertauliah terpilih berdaftar yang meliputi kawasan Lembang Klang, Johor Bahru, Ipoh dan Pulau Pinang.

“Apabila memilih tayar dimahukan pengguna perlu bayar deposit 5 ratus daripada jumlah keseluruhan dan bayaran penuh dilakukan selepas selesai proses menukar tayar. Menerusi MyTayar.com, pengguna tidak perlu risau ditipu kerana semua bengkel yang dipilih sudah mendaftar dengan kami.

“Bukan saja menjimatkan masa,pengguna juga boleh melakukan perbandingan harga. Ini secara tidak langsung membolehkkan pengguna mendapatkan harga terendah yang mungkin tidak ada di bengkel tayar lain. “kata Ridzuwan lagi.

Macam ner sekarang terpulang kepada anda untuk membuat pilihan yang bijak! Jangan jadi mangsa penipuan selepas ni. Terpulang kepada anda untuk mengunakan kemudahan yang ada di MyTayar.com untuk mengetahui info lanjut.

This post have 6 komentar

avatar
ejulz delete July 9, 2018 at 11:03 AM

terbaek :)

Jemput join segmen ejulz jika belum join :)
https://ejulz.blogspot.com/2018/07/segmen-tambah-duit-dengan-kerja-partime_1.html

Entry terkini :
http://ejulz.blogspot.com/2018/07/saham-akhirat-insyaallah.html
http://ejulz.blogspot.com/2018/07/8-jul-2018-majlis-tahlil-arwah.html
http://ejulz.blogspot.com/2018/07/surat-cinta-daripada-allah-tentang-solat.html
http://ejulz.blogspot.com/2018/07/sesi-blogwalking-julai-tamat-hati-senang.html

Reply
avatar
Aerill Hassan delete July 9, 2018 at 4:14 PM

wahhh senang lah lepas ni nk tukar tayar..

Aerill Hassan

Reply
avatar
Abam Kie delete July 9, 2018 at 7:26 PM

bagus tu! boleh bandingkan harga tayar sebelum ditukar. harap cpt masuk ke sebelah pantai timur gak...

Reply
avatar
Farrah MF delete July 10, 2018 at 9:31 AM

Makin mudah nak tukar tayar kereta sekarang. Convenient 😊

Reply
avatar
Wani Sukarno delete July 10, 2018 at 6:19 PM

senang lah nak tukar tayar sekarang tapi alik pantai timur ni x de lagi... lagipun tak rasa kena tipu

Reply
avatar
Sha Mohamed delete July 11, 2018 at 10:45 AM

Baguslah macam nie.. Boleh check online dulu kemudian gi tukar..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post