Thursday, January 16, 2020

author photo
Dapat Gift Top Komen Blog Sis JM | Assalamualaikum... Hai, lewat bersiaran entri dekat blog hari ini. Hari ini kongsikan dengan berita gembira dengan korang semua. Cik Ash ada dapat gift top komen blog Sis JM. Tak lupa nak ucapkan terima kasih kepada korang yang sudi memberi komen dekat entri Hasil Shopping Kedai Eco Shop


Dapat Gift Top Komen Blog Sis JM


Alhamdulilah rezeki di awal tahun baru tak sangka tersenarai dalam list 10 nama top komen blog sis JM pada tahun lepas. Hihihi.. Sekarang masa untuk komen blog dah terhad sikit, bila ada free baru terjah tu menghilang lama baru muncul dekat blog sis jm.. Tak sangka kali dapat gift daripada sis JM. Terima kasih Sis JM gift yang dibagi tu.. 



Gift yang sis JM bagi dalam bentuk wang tunai di transfer melalui masuk terus dalam account Cik Ash. Hasil dari komen blog Sis JM Cik Ash hanya tinggalkan komen 12 komen. Dapat RM12 alhamdulilah bersyukur sangat ada duit dalam account hihihi. 

Kepada korang belum mengenali blog Sis JM jom la kita terjah sebab blog sis JM menarik banyak berkongsi tentang travel di banyak tempat-tempat yang menarik, kadang bila baca pengkongsian Sis JM dah terasa macam diri ini ke sana dah hahaha, Blog Sis JM boleh di jadikan sebagai rujukan untuk yang sangat suka travel selain blog Sis JM ada lagi satu blog kembar Sis JM iaitu Scdha Sein Photo

Ok la korang semua itu jer nak kongsi nak bagitahu dapat gift top komen blog Sis JM jer pun, nanti jumpa lagi kalau ada entri yang baru ada Cik Ash akan kongsi dekat blog ni. 

1 komentar:

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post