-->

Saturday, October 25, 2014

author photo
Tahniah Bienda Dapat Anak Ke 2 | Assalamualaikum... Hari ini Ekin nak ucapkan tahniah ekin kepada Bienda di atas kelahiran cahayamata ke 2. ekin dapat taw pasal bienda daripada Facobook Bienda. selamat berpantang kepada bienda... semoga baby bienda menjadi seorang yang solehah nanti... amin.


credit fb



your advertise here

This post have 14 komentar

avatar
Etuza delete October 26, 2014 at 5:28 PM

http://madey09.blogspot.com/ follow yang ke 502

Reply
avatar
Unknown delete October 27, 2014 at 3:49 PM

Dah 2 org anak ye.. dah lama tak dengar story bienda.. semoga dimurahkan lagi rezeki.. Amin.. :)

Reply
avatar
Unknown delete October 27, 2014 at 5:49 PM

Eh bila pulak dia preggy?? Nmpk sgt dh lama x bc mjlh hiburan...hehe

Reply
avatar
Unknown delete October 27, 2014 at 5:56 PM

patutlah senyap je beinda,, rupanya dapat anak lagi ..alhamdulillah

Reply
avatar
Cik Ash delete October 27, 2014 at 6:29 PM

@Hayani Nor
tu la sama la ekin lama jugak tak dengar tut dah anak 2 org..

Reply
avatar
Cik Ash delete October 27, 2014 at 6:30 PM

@suhailey mohd noor tu la kan xtaw pun dia preggy... bienda x byk sangat gosip tu yg xtaw kan....

Reply
avatar
Cik Ash delete October 27, 2014 at 6:31 PM

@Ain Naina

senyap2 dah ada 2 orang anak.... hihihihi

Reply
avatar
Nor Ain Rusli delete October 27, 2014 at 6:54 PM

Lama dah tak dengar khabar Bienda..

Singgah baca+follow..
jome singgah sini plak http://akukaudansesuatu.blogspot.com

Reply
avatar
senandunghatiku@gmail.com delete October 27, 2014 at 8:55 PM

cantiknya blog..thniah eikin dan tahniah Bienda..

jom ke http://senandunghatiku.blogspot.com

Reply
avatar
a delete October 27, 2014 at 9:23 PM

Bw here,patut lama x nampak..

Reply
avatar
Faris Fadzil delete October 27, 2014 at 11:04 PM

blogwalking jap . jangan lupa singgah ^.^ http://blogparihh.blogspot.com/

Reply
avatar
Cik Ash delete October 27, 2014 at 11:10 PM

@Senandung Hatiku

hihihiji biasa2 jer blog ekin akak.... tahniah kat ekin utk apa... hihihi...

Reply
avatar
Cik Ash delete October 27, 2014 at 11:11 PM

@Senandung Hatiku

dia lama tak nampak di majalah2... rasa2 bienda jdi DJ kat radio tu yg xnmpk sgt....

Reply
avatar
Mardiah Diana delete October 29, 2014 at 9:47 AM

Salam singgah BW d sini...tahniah kepada Bienda dan suami....

Reply
Next article Next Post
Previous article Previous Post