Tuesday, December 16, 2014

author photo
Terjaga Dari Tidur Terus Blogwalking Blogger | Assalamualaikum... Hai korang semua, Malam tadi tidur awal waktu masa ni terjaga awal dari tidur la tak tahu nak buat tu ambil masa blogwalking blog rakan-rakan blogger. 


Terjaga Dari Tidur Terus Blogwalking Blogger


Lagi berapa jam lagi nak dekat buat sarapan dekat suami. Nak tidur balik takut nanti terlajak pulak nanti tak pasal lewat bangun nanti. Fikir punya fikir tak payah tidur la senang. 

Sambil-sambil tunggu ni kita blogwalking blog dulu. Ramai gak Cik Ash singgah blog rakan-rakan blogger masa ni. Maaf kalau ada yang kena boom ya. Ok la korang semua, itu jer entri santai-santai waktu pagi ni hahaha, ada ke yang baca blog ni. 

This post have 12 komentar

avatar
Cik Ash delete December 17, 2014 at 7:31 AM

@Cikgu Norazimah

hihihi semangat bw jap je... abg suruh tidur hahahhaha... kena paksa tidur la....

Reply
avatar
Cik Ash delete December 17, 2014 at 7:31 AM

@Mad Parihh

hihihi... kak ekin kena paksa tidur..huhuhu... tak terjaga dah huhuhu

Reply
avatar
dear anies delete December 17, 2014 at 4:03 PM

mesti sblm tu asik teringat2 kn ;-)

Reply
avatar
Unknown delete December 19, 2014 at 7:59 AM

mama ni nak blogwalking payah sangat.. sebok betul, kalah pm.. ni ada masa terluang mama buat selagi terdaya

Reply
avatar
Cik Ash delete December 19, 2014 at 8:05 AM

@Khai♥Rin : anies
hihihihi... tu la dengan blog ni memang xleh tinggal.... kalau hari abg cuti xleh nak buat2 apa dia guna lappy... bergelisah xleh update... hahhahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete December 19, 2014 at 8:07 AM

@Mama Niza
faham2 mama kan ibu mesti la sibuk..mcm ekin xde anak lagi ada masa terluang ni tu yang blogwalking...

Reply
avatar
Cik Ash delete January 9, 2015 at 1:01 AM

@mama 3farhanah

semangat di suruh tidor gak akhirnya.. hihihi

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post