Tuesday, December 16, 2014

Terjaga Dari Tidur Terus Blogwalking Blogger

Terjaga Dari Tidur Terus Blogwalking Blogger | Assalamualaikum... Hai korang semua, Malam tadi tidur awal waktu masa ni terjaga awal dari tidur la tak tahu nak buat tu ambil masa blogwalking blog rakan-rakan blogger. 

Terjaga Dari Tidur Terus Blogwalking Blogger 

Lagi berapa jam lagi nak dekat buat sarapan dekat suami. Nak tidur balik takut nanti terlajak pulak nanti tak pasal lewat bangun nanti. Fikir punya fikir tak payah tidur la senang. 

Sambil-sambil tunggu ni kita blogwalking blog dulu. Ramai gak Cik Ash singgah blog rakan-rakan blogger masa ni. Maaf kalau ada yang kena boom ya. Ok la korang semua, itu jer entri santai-santai waktu pagi ni hahaha, ada ke yang baca blog ni. 

12 comments:

  1. @Cikgu Norazimah

    hihihi semangat bw jap je... abg suruh tidur hahahhaha... kena paksa tidur la....

    ReplyDelete
  2. @Mad Parihh

    hihihi... kak ekin kena paksa tidur..huhuhu... tak terjaga dah huhuhu

    ReplyDelete
  3. mama ni nak blogwalking payah sangat.. sebok betul, kalah pm.. ni ada masa terluang mama buat selagi terdaya

    ReplyDelete
  4. @Khai♥Rin : anies
    hihihihi... tu la dengan blog ni memang xleh tinggal.... kalau hari abg cuti xleh nak buat2 apa dia guna lappy... bergelisah xleh update... hahhahaha

    ReplyDelete
  5. @Mama Niza
    faham2 mama kan ibu mesti la sibuk..mcm ekin xde anak lagi ada masa terluang ni tu yang blogwalking...

    ReplyDelete
  6. @mama 3farhanah

    semangat di suruh tidor gak akhirnya.. hihihi

    ReplyDelete