Sunday, December 21, 2014

author photo
Inilah Bila Kepuasan DIY Brooch


Hai korang semua.. sihat tak semua.  Begini la ekin bila kepuasan tutup internet, laptop hp... 4 jam tutup laptop sebab banyak hari tak tutup kan.. hihihi.... ok berbalik pada apa yang ekin nak kongsi ni la hasil DIY yang ekin cuba guna 3 versi barang,,, dari Kain perca , zippers dan paperbag kain tu kan... selamat bercuci mata dengan hasil DIY ekin tak comel masih baru lagi dalam dunia ni... inshaAllah akan terus usaha mana taw nanti ekin boleh buat n ambik tempahan yang nak kan.... angan-angan kosong ni... hihihi..










This post have 10 komentar

avatar
Deanna Morni delete December 21, 2014 at 8:17 PM

waa...kreatif nyer...sy xreti nk wat benda mcm ni...huhuhuh

Reply
avatar
Cik Ash delete December 21, 2014 at 10:18 PM

@Deanna Morni

hihihihihi... idea mari buat jer...

Reply
avatar
ZaridaIshak delete December 22, 2014 at 8:59 AM

cantik... jangan kosongkan angan2... hehehe

Reply
avatar
Cik Ash delete December 22, 2014 at 1:13 PM

@yang baik Ishak
inshaAllah semoga dipermudahkan apa yang diracang....

Reply
avatar
Shad delete December 24, 2014 at 5:18 PM

kreatif.. shad jeles dgn org2 yg kreatif nih.. HEHE
semoga terus sukses kak.. :D

Reply
avatar
Cik Ash delete January 9, 2015 at 1:03 AM

@sha dhira hihihi kreatif tapi bla mood datang... hahahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete January 9, 2015 at 1:04 AM

@mama 3farhanah

ha ah betul tu kak.... bertuah ada anak girl bila taw ib dia pandai buat ni... hihihi... berangan3 dah ni

Reply
avatar
Mardiah Diana delete December 5, 2015 at 11:01 AM

Diana pun baru nak belajar buat brooch ni....

Reply
avatar
Adam delete September 24, 2017 at 1:47 AM

Nak buatlah.
Kain perca buat dulu.

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post