Monday, February 18, 2019

author photo
Cermin Mata Baru Daripada Kristal Optometrist Kulim | Setelah lama  bertahan dengan cermin mata yang buat pada tahun 2016 patah di bahagian bingkai sebab tu update blog sekarang bila perlu jah update nak blogwalking tak dapat. akhirnya Cik Ash pergi buat pada 25 Januari 2019 aritu. Sebelum nak pergi kedai cermin mata ni Cik Ash ada buat research cari kedai mana yang terbaik di kawasan kulim.
Cermin Mata Baru Daripada Kristal Optometrist Kulim

Di dalam percarian Cik Ash terjumpa nama kedai Kristal Optomestrist Kulim, selalu duk intai-intai facebook berkongsi tentang alat yang mereka guna untuk chek mata sangat canggih lepas tu ramai bagi komen tempat ini memang terbaik. Fikir punya fikir bincang dengan suami buat dekat sana. Pada 25 Januari 2019 aritu Cik Ash dan suami pergi la buat dekat sana. Dan cermin mata ni siap pada hari lahir Cik Ash pada 30 Januari siap pihak kristal ucapkan SMS selamat hari lahir hihihi..



Semasa pertama kali masuk kedai kami di sambut dengan senyuman manis oleh staff perempuan, kami juga diberi layanan yang sangat baik , yang paling Cik Ash terkejut masuk kedai ni dah macam duduk dalam hotel hahaha, sebab hiasan dalaman dia tak macam kedai cermin mata pun. Paling best bukan itu saja kita dihidangkan dengan makanan dan minuman.. Pertama kali Cik Ash dan suami pergi di kedai ni kami dijamu makan Kuew Teow Goreng dan Air Teh Limau.


ruang dalam kedai

koleksi cermin mata

sofa tempat duduk

Pada hari jumaat 9 Februari aritu Cik Ash baru pergi ambik sambil-sambil keluar nak pergi cari lauk pauk untuk seminggu so singgah pergi ambik, masa sampai dekat sana kami masih di sambut dengan layanan yang baik daripada staff yang sama hihihi.. siap ada staff lelaki bertanya dekat suami kita makan dan minum dulu, suami kata tak payah kenyang lagi baru lepas makan nasi dekat rumah sebelum nak pergi shopping barang basah kat pasar pagi nuh.



Dari segi pemeriksaan mereka disediakan sangat teliti dan kita boleh bertanya tentang masalah dalam mata kita, dari sana baru Cik Ash dapat tahu keadaan mata Cik Ash yang sebenar, Alhamdulilah dari kornea dan urat saraf mata ok tak ada masalah. Mereka juga bagi penerangan pasal masalah mata yang bermasalah.  So korang berada di sekitar kulim boleh dapatkan service di maklumat lanjut di bawah :-

Kristal Optometrist Kulim
Alamat :  No.8 Tingkat Bawah,
    Jalan Selasih,
          Taman Semarak,
      09000 Kulim,
Kedah.
No. Tel : 04-4917370
                
Itu jer pengalaman Cik Ash buat cermin mata kat Kristal Optometrist Kulim, semoga ada rezeki lagi untuk buat spek lagi ditahun-tahun akan datang. Jumpa lagi di entri yang nanti.

This post have 10 komentar

avatar
Etuza delete February 18, 2019 at 4:26 PM

Syukur dapat beli baru..kaca mata Etuza nampaknya minta di ganti juga ni..

Reply
avatar
mamapp delete February 18, 2019 at 6:05 PM

bagus servis diorang ni tapi jauh la plak

Reply
avatar
Husniey Husain delete February 18, 2019 at 8:48 PM

Lawa sangat kedai nya cik ash.. Bagusnya teliti pemeriksaan mata

Reply
avatar
Fiza Aizzawa delete February 21, 2019 at 9:49 AM

kedai cermin mata memang selesa dan kemas.. fiza pun suka jugak pergi kedai cermin mata tp beli lens color.. hehe

Reply
avatar
Shalimar Yusof delete February 21, 2019 at 2:16 PM

selesa nampak tempatnya..nak cari design pun senang

Reply
avatar
azlina ina delete February 21, 2019 at 3:37 PM

cepat siap ke? Ina pun tengah mengumpul ni,nak tukar frame baru cermin mata dl

Reply
avatar
Rini Ismail delete February 23, 2019 at 9:28 AM

Gambar tuan dengan spekmata baru takde ke Cik Ash? :D

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post