Thursday, March 14, 2019

author photo
Safi Expert Solution Dapat Menghilangkan Kesan Bintik Hitam Dalam Masa 2 Minggu | Assalamualaikum...Setiap wanita ingin kelihatan cantik setiap masa begitu juga Cik Ash, malu sebenarnya bila tengok muka sendiri penuh dengan bintik-bintik hitam bekas parut jerawat.  Apabila dapat tahu safi ada mengeluarkan satu produk penjagaan muka yang baru Cik Ash ambik untuk merasai pengalaman menggunakan selama 2 minggu. Produk keluaran terbaru safi adalah Safi Expert Solution Dapat Menghilangkan Kesan Bintik Hitam Dalam Masa 2 Minggu.


Safi Expert Solution Dapat Menghilangkan Kesan Bintik Hitam Dalam Masa 2 Minggu


Bila Cik Ash tengok packaging produk Safi Expert Solution ini ianya nampak begitu eksklusif tau. Lagi apa yang menarik yang Cik Ash suka produk ini ianya tiada mineral, tiada mengandungi alkohol, tiada mengandungi silikon, tiada pareben dan tiada mengandungi ujian ke atas haiwan. Tambahan pulak Cik Ash bab produk muka kena pastikan apa yang ada dalam kandungan kadang tak sesuai dengan kulit sebab kulit muka jenis sensitif sikit. 


Rangkaian produk Safi Expert Solution yang Cik Ash sedang guna untuk menghilangkan kesan bintik hitam selama 2 minggu ini adalah Safi Expert Solution Instensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation dan Milk Drop Serum Anti Dehydrated Skin
Rangkaian produk Safi Expert Solution


Untuk Set Safi Expert Solution Instensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation ada dua langkah yang perlu kita kena ikuti untuk mendapatkan kesan yang lebih baik. Sebab itulah di packaging ini disertakan dua botol yang berbeza dan telah dilabelkan dengan no 1 dan 2. Untuk kedua-kedua set produk ini telah diforlumasikan oleh bahan aktif yang berkhasiat iaitu DN Age Technology. Kombinasi yang kuat ini dapat menembusi ke dalam lapisan kulit untuk mengurangi kawasan gelap yang lebih mendalam, ianya juga dapat memberi kelembapan kulit dan menggalakkan pembaharuan kulit untuk memberi kulit kelihatan lebih baik. 

Renewal Hydra Complex

Supreme Anti-Sports Complex


Cara Menggunakan Anti Hyper Pigmentation 

Langkah 1 
Renewal Hydra Complex - Titiskan ekstrak ampoules  ke tapak tangan  dan Dapkan dekat muka dengan perlahan sehingga Renewal Hydra Complex diserap sepenuhnya ke dalam kulit. Selepas itu korang teruskan ke langkah 2. 


Langkah 2 
Supreme Anti-Sports Complex -Titiskan Supreme Anti-Sport Complex  ke tapak tangan dan dapkan dekat muka dengan cara naik keatas.

Cadangan Pengunaan Produk Safi Expert Solution Intensive 

Penyelesaian pakar Safi Ampul Intensif adalah program rawatan 1 bulan & akan diulang setiap bulan untuk menggantikan atau mencegah bintik hitam. 
- Untuk lengkap penggunaan gunakan produk Safi Rania Youthfl Elixir dapat membaharui kulit tanpa cela.
- Untuk penggunaan sebelah pagi disyorkan menggunakan safi rania day cream pelembab krim SF+PF25PA+IR selepas ampoule 2 untuk hasil yang lebih optimun.


Milk Drop Serum Anti Dehydrated Skin

Milk Drop Serum Anti Dehydrated Skin

Serum ini mengandungi ekstrak NMF Activator Technology & Ultra-Micro Hyaluronic Acid yang dapat melembabkan kulit dan berseri. Keistimewaan Milk Drop Serum ini difomulasi dengan Hydra-Boost Capsules yang diolah menjadi krim yang pantas meresap dalam kulit wajah. Memperbaiki, mencerahkan kembali kulit yang kusam dan mencantikkan wajah, 72H dengan Ultra-Hydration, menghidrat kulit wajah hingga mendalam, melembab dan menganjalkan kulit wajah.



Cara Menggunakan Milk Drop Serum



Sapukan Milk Drop Serum ke kulit wajah dan leher kemudian urut secara putaran hingga menjadi busaran dan oles keseluruhan wajah dan leher hingga ianya meresap ke dalam kulit.

Review Selepas Menggunakan Safi Expert Solution
Selepas seminggu lebih menggunakan produk ini Cik Ash tengok ada nampak perubahan sedikit di wajah ni, terutama di kawasan pipi Cik Ash ni, bintik hitam parut jerawat tu ada la nampak berkurang sedikit, muka pula nampak cerah sedikit. Biasa la muka Cik Ash alergik dengan makanan tu yang selalu naik jerawat lepas tu tinggal kesan hitam kadang malu tengok muka macam ni. Untuk perubahan hasil yang terbaik mengikut kulit wajah masing-masing. Muka Cik Ash ni lambat sedikit untuk bagi ok nampaknya kena konsisten guna produk ni la selepas ni kalau serasi dengan kulit muka Cik Ash. 


Pipi sebelah kanan

pipi sebelah kiri


Untuk sebarang maklumat lanjut berkenaan dengan produk Safi Expert Solution ini korang boleh la layari dan klik detail maklumat di bawah ni:-




Instagram:@SafiMalaysia 

This post have 10 komentar

avatar
apekinahdotcom delete March 15, 2019 at 2:18 AM

Wah ada perbezaan la Cik Ash, hmm bila la cik ash nak tunjuk muka ni..

Reply
avatar
mek yunie delete March 15, 2019 at 6:28 AM

wow cik ash, memang nampak keberkesanannya tu !

Reply
avatar
Cik Ash delete March 15, 2019 at 7:35 AM

Suatu hari nanti kalau jumpa dengan kinaz hihihi.. Cik Ash x tunjuk ada sbb tertentu huhuhu susah nak terangkan

Reply
avatar
Cik Ash delete March 15, 2019 at 7:37 AM

Ada lagi tu mek.. Baru sikit jah tu nak kena konsisten guna ni baru ok la kut

Reply
avatar
Rini Ismail delete March 16, 2019 at 7:26 AM

Packing dia cantik kan? Nampak ekslusif hitam gold camtu..

Reply
avatar
Lea Azleeya delete March 18, 2019 at 12:02 AM

Bgus betulkan produk ni.. akak suka..

Reply
avatar
Cik Ash delete March 20, 2019 at 11:07 AM

Kan packing dia lawa sangat hihihi

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post